Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut.

Så jævlig godt å høre! Nani prøvde å vise seg idag som sist kamp, men lyktes ikke helt.

Og Gibson gjør meg bare forbanna.

det er ikke gjort det bytte? er en personlig mening fra hans side :p

Skrevet (endret)
Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut.

Så jævlig godt å høre! Nani prøvde å vise seg idag som sist kamp, men lyktes ikke helt.

Og Gibson gjør meg bare forbanna.

Eh, det har vel ikke skjedd? Var bare et håpefullt rop fra Latias sin side?

Edit: Zalt var først gitt

Endret av SpencerReid
Skrevet

Derby har ikke vært feige nok til å legge seg i forsvar(ennå?), men blir det som vi spilte mot Sunderland hjemme med målet til Vidic, da blir det MAX 1-1.

Vi skal vinne.

Skrevet
Scholes + Andy fungerer ikke på midten, og det har aldri gjort det heller. Ganske rart.

Jepp, er Scholes og Carrick som er tingen. Eller Carrick og Anderson.

Skrevet
Få ut Anderson, han har vært tragisk i dag.. Skjønte ikke at han spilte før etter 30 min ut i kampen

Dessvere har han vært, sammen med de fleste, håpløst i dag ja. Men satser på en god team talk av Fergie nå, også en pumped up Wazza som kommer inn snart.

Skrevet (endret)
Få ut Anderson, han har vært tragisk i dag.. Skjønte ikke at han spilte før etter 30 min ut i kampen

HÆ? Har du spist idag? Sovet for dårlig?

Han var en av de "beste" idag.

Endret av RePaC
Skrevet

Kan man si sånt her? :dontgetit: Trodde det bare var en myte...

Forøvrig helt enig :) Bra vi er flere

Skrevet

Dessvere har han vært, sammen med de fleste, håpløst i dag ja. Men satser på en god team talk av Fergie nå, også en pumped up Wazza som kommer inn snart.

Ja, han er ikke aleine. Tror det vil være lurt å få byttet ut et par spillere. Selvom det er LC så burde vi gå på banen for å vinne. Det virker ikke som om noen av de utpå der har lyst til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...