banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ronaldo og Rooney inn forhåpentligvis. Før Derby legger seg helt bakpå. Vi vet jo godt at vi trenger minst 10 x 100% før vi greier å score så..
Nutjob Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut. Så jævlig godt å høre! Nani prøvde å vise seg idag som sist kamp, men lyktes ikke helt. Og Gibson gjør meg bare forbanna. det er ikke gjort det bytte? er en personlig mening fra hans side
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Rooney inn veldig snart, ikke Ronaldo helt enda, håper jeg på. Vi kan godt ta ut Gibson først også Nani litt etterpå.
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Ronaldo og Rooney inn. Gibson og Nani ut. Så jævlig godt å høre! Nani prøvde å vise seg idag som sist kamp, men lyktes ikke helt. Og Gibson gjør meg bare forbanna. Eh, det har vel ikke skjedd? Var bare et håpefullt rop fra Latias sin side? Edit: Zalt var først gitt Endret 7. januar 2009 av SpencerReid
NightKeeper Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Scholes + Andy fungerer ikke på midten, og det har aldri gjort det heller. Ganske rart.
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Poteten O'Shea burde også byttes ut. Så mange feilpasninger, spesielt ved egen sekstenmeter. Bedre å spille med tre forsvarsspillere!
Lionel_Luthor Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ikke helt oppdatert.. vg live funker ikke.. åssen er stillingen?
Windows8 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Derby har ikke vært feige nok til å legge seg i forsvar(ennå?), men blir det som vi spilte mot Sunderland hjemme med målet til Vidic, da blir det MAX 1-1. Vi skal vinne.
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Bare tanken på Gibson gjør at det koker i hue
Chicharito Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Få ut Anderson, han har vært tragisk i dag.. Skjønte ikke at han spilte før etter 30 min ut i kampen
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Scholes + Andy fungerer ikke på midten, og det har aldri gjort det heller. Ganske rart. Jepp, er Scholes og Carrick som er tingen. Eller Carrick og Anderson.
Windows8 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ikke helt oppdatert.. vg live funker ikke.. åssen er stillingen? 1 baklengsmål...
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ikke helt oppdatert.. vg live funker ikke.. åssen er stillingen? 1-0 til drittlaget.
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Få ut Anderson, han har vært tragisk i dag.. Skjønte ikke at han spilte før etter 30 min ut i kampen Dessvere har han vært, sammen med de fleste, håpløst i dag ja. Men satser på en god team talk av Fergie nå, også en pumped up Wazza som kommer inn snart.
Windows8 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Få ut Anderson, han har vært tragisk i dag.. Skjønte ikke at han spilte før etter 30 min ut i kampen HÆ? Har du spist idag? Sovet for dårlig? Han var en av de "beste" idag. Endret 7. januar 2009 av RePaC
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Få ut Anderson, han har vært tragisk i dag.. Skjønte ikke at han spilte før etter 30 min ut i kampen Kan man si sånt her? Trodde det bare var en myte... Forøvrig helt enig Bra vi er flere
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det er mange som har levert en bedre søknad om å få bytte ut enn det Anderson har gjort.
Kjartan1234 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 føler jeg er litt heldig som har gått glipp av første omgang...
Chicharito Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Få ut Anderson, han har vært tragisk i dag.. Skjønte ikke at han spilte før etter 30 min ut i kampen Dessvere har han vært, sammen med de fleste, håpløst i dag ja. Men satser på en god team talk av Fergie nå, også en pumped up Wazza som kommer inn snart. Ja, han er ikke aleine. Tror det vil være lurt å få byttet ut et par spillere. Selvom det er LC så burde vi gå på banen for å vinne. Det virker ikke som om noen av de utpå der har lyst til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå