banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hater å se ting på stream, eneste jeg ser på stream er hockey. Suger å se United på stream. Ødelegger hele opplevelsen. Hvordan ser du pucken?
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Er litt spent på åssen denne kampen utarter seg, egentlig
NightKeeper Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hater å se ting på stream, eneste jeg ser på stream er hockey. Suger å se United på stream. Ødelegger hele opplevelsen. Hvordan ser du pucken? Skills. Når man ser hockey konstant om natten så blir man vandt til å se pucken. Dessuten er streamene helt fantastiske, i motsetning til United-kampen nå.
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Forferdelig, og jeg mener, forferdelig av Nani så langt. Deprimerende. Rart at jeg sier dette, men Scholes virker borte. Og se der ja, han er fortsatt i live med en glimrende langpasning. Mens Nani FØKKER det opp igjen. Å.
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fy faen. NANI. Verdens værste spiller. Kan heller kjøpe Morten Berre.
tc47 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Scholes har jo ikke spilt på lenge, det har noe å si. Og han spiler bedre nå, trenger jo litt tid. Nani, derimot, og igjen ja, gir ballen vekk gledelig mens Scholes gir han en bra langpasning der igjen.
NightKeeper Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hmm, det tok meg 20 minutter før jeg oppdaget at kampen ble spilt på Pride Park.
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 United kan opptre som klovner på et sirkus. Latterlig.
Corey Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Han er så dårlig at jeg nesten blir flau over at han kan kalle seg CL og PL mester i sin første sesong for oss... Nani altså... Endret 7. januar 2009 av Corey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå