Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jo poenget hans, er da helt normalt å ha albuen langt over hodet, den er jo ikke i veien for noe der...

Hadde armen vert i en naturlig stilling så...

Med mindre du stuper ut i vann så er vel albuen over (? alt er relativt) hodet høyst unaturlig spør du meg. Manx mente det motsatte av det han skrev forresten :) Såkalt ironi.

Ironi kan være litt vanskelig når man blir gammel :)

Skrevet (endret)
Kjøpte jo nettopp Tosic?

Gjorde det. Men han er billig nå tenker jeg.

Men er enig med deg. Er ikke så sikker på at Downing hadde gitt oss så veldig mye.

Endret av Limberbatov
Skrevet

Nani suger rottepikk.'

Han har elendig fotballforståelse, og elendige skudd. Hver gang så prøver han en "liten" "Heisann hoppsann finte" som blir mislykket.

Skrevet

Han har snart fått 2 sesonger. I fjorårssesongen viste han et par gode skudd og spilte ut Arsenal. I år har han blitt enda dårligere enn han var i fjor. Jeg setter et stort antall av våre andre talenter som er en del av reservelaget mye, mye høyere enn Nani. Dessuten irriterer denne stygge portugiseren livsskiten ut av meg med attituden sin.

Skrevet

Er enig i at han roter det til altfor mye, men allikevel så har jeg troa på at han kan bli en god ving for united. Han er jo fortsatt ung, men jeg er enig i at han aldri kommer til å komme på Ronaldo nivå, men han kan uansett bli en god ving. Han trenger å få litt mer forståelse for spillet, men det ordner Alex i løpet av denne sesongen. :thumbup:

Skrevet

Han kommer til å bli like god ving som Morten Berre kanskje, men ikke bedre. Så leker han så jævlig deilig med de saltoene sine på lompemål. Bedre å ta det når man først får fine mål.

Skrevet (endret)

Er helt enig at han gjør masse dumme ting, men jeg har allikevel trua på gutten. Kan vel egentlig ikke helt si hvorfor, har bare det :p

Endret av krissttian
Skrevet
Så du har tro på gutten selv om han er dårlig og har hatt to sesonger snart i verdens beste klubb?

Jepp, jeg TROR han kan bli en grei ving for United om noen år.

Skrevet

Gutten har utrolig mye talent, greier han og SAF å få slutt på mye av det unødvendige tullet han holder på med av og til nå, så tror jeg at han i løpet av noen år er en enormt viktig spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...