Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ellers registrerer jeg at Nani ikke klarer å dominere i dag heller... Uenig. Jeg synes Nani har vist vilje og forståelse i dag. han låper mye og riktig. Dominert har han vel ikke men han har vist mye offangsiv kreativitet. Agreed, løpsvillig og ballhungrig.
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ingen som svarer meg fordi dere ikke vet, eller fordi dere bare vil være kvalme? Hjemme... Er vel ingen som ikke svarer for å være kvalme. Men du havnet sist på siden så da er du lett å overse. Jepp jepp. Ja jeg ser at jeg kom sist på siden nå. Kommer jo stadig vekk folk over i TIA-tråden for å være kvalme, så kunne jo vært derfor, selv om det kanskje er litt paranoid Men saken er død og begravd for min del
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Han kuken i Studio la voldsomt trykk på Mænju Hahaha, straffe
Alastor Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hvem blokkerer et frispark sånn? Soleklar straffe!
genser Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Nei, tror ikke det. Ellers enig, man hopper ikke med armene oppover slik når du har en rolle som er å stoppe ballen. Nani, spar nå ihvertfall saltoene til mål som er gode prestasjoner i viktige kamper. Endret 4. januar 2009 av arehei
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hvem blokkerer et frispark sånn? Soleklar straffe! Amatørisk. Du trekker ikke opp armen der
Limbeck Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes også det var armen og da er straffen helt grei. Armen var over hodet og da er saken klar
Geir M Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skulle vært en straffe til.. Nei, var utenfor boksen. Skulle vært frispark dog.
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skulle vært en straffe til.. Eh, nei? Hvis det er holdingen du sikter til var da utenfor
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ja var frispark og rødt kort. O'shea blir rundet ALT for lett.
PsychoDevil98 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skulle vært en straffe til.. Eh, nei? Hvis det er holdingen du sikter til var da utenfor Siktet til "skvisingen" av Welbeck, men det var visst utenfor boksen.
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skulle vært en straffe til.. Eh, nei? Hvis det er holdingen du sikter til var da utenfor Siktet til "skvisingen" av Welbeck, men det var visst utenfor boksen. Ok, trodde du mente situasjonen med Anderson
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hehe, Rooney må sjølvsagt innpå. Liker ikkje å sitta på benken den gutten der. Welbeck var positiv idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå