Latias Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Fergie har sagt at Berba ikke spiller i morgen pga. virus...
Windows8 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Fergie har sagt at Berba ikke spiller i morgen pga. virus... Leste det jeg og, men Neville, Giggs og Scholes spiller.
Prinz Poldi Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Hleb, who was pictured kissing Barcelona’s badge on the day he signed for the club (wanker)... Fantastisk artikkel.
Corey Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 By the way,er det noen som har noen tanker rundt Tosic og Ljaic som vi er nære ved å signere? Jeg synes at begge to høres ganske spennende ut,spesielt Tosic. Ikke at det vi trenger er nye talenter,men gøy å få noen nye impulser
Ol'H Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 By the way,er det noen som har noen tanker rundt Tosic og Ljaic som vi er nære ved å signere?Jeg synes at begge to høres ganske spennende ut,spesielt Tosic. Ikke at det vi trenger er nye talenter,men gøy å få noen nye impulser Ikke trenger nye talenter?
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Vi får se. Flere klubber bl.a. Real har kastet seg på nå. http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_4657473,00.html
Corey Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 By the way,er det noen som har noen tanker rundt Tosic og Ljaic som vi er nære ved å signere?Jeg synes at begge to høres ganske spennende ut,spesielt Tosic. Ikke at det vi trenger er nye talenter,men gøy å få noen nye impulser Ikke trenger nye talenter? Har vi ikke en haug allerede?Wellbeck,Possebon,Evans,Rafael,Fabio,Gibson(s)?
Ol'H Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 By the way,er det noen som har noen tanker rundt Tosic og Ljaic som vi er nære ved å signere?Jeg synes at begge to høres ganske spennende ut,spesielt Tosic. Ikke at det vi trenger er nye talenter,men gøy å få noen nye impulser Ikke trenger nye talenter? Har vi ikke en haug allerede?Wellbeck,Possebon,Evans,Rafael,Fabio,Gibson(s)? Du glemmer Simpson og Campbell. Men hvor mange talenter har vi ikke hatt før som ikke har slått gjennom? Er vel ca 1 av 15 som slår gjennom i denne klubben. Possebon, Gibson og Wellbeck tror jeg ikke slår gjennom, ingen innehar de ekstreme kvaliteten som kreves. Ser ingenting galt i å hente de store talentene, man kan jo bare se hva man fikk utav Rooney, Anderson og Ronaldo å enda har ingen av dem nådd toppen.
Latias Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Fin signatur, Hyrlen! Håper Ronaldo blir spart i morgen. Blir sikkert taklet hardt av japanerne...
D'Amico Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Tror nok heller det er japanerne som blir taklet hardt av Vidic. Edit: Hvis han spiller selvfølgelig.
Latias Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Real kan henge seg. Hvis de henger seg, vinner vi aldri serien igjen.
Ol'H Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Real kan henge seg. Eller finne noe annet å gjøre på fritiden hvertfall.
Windows8 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 (endret) Fin signatur ja. Hehe! EDIT: til Hyrlen. Endret 17. desember 2008 av RePaC
NightKeeper Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Fy faen. Dama til Tevez er så fæl at jeg ikke hadde tatt hu etter en heftig tur på byen engang :!:
Ol'H Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Fy faen. Dama til Tevez er så fæl at jeg ikke hadde tatt hu etter en heftig tur på byen engang :!: Mr innbilsk, du hadde ikke hatt sjans på Tevez engang.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Syns de passer ganske bra jeg
NightKeeper Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Fy faen. Dama til Tevez er så fæl at jeg ikke hadde tatt hu etter en heftig tur på byen engang :!: Mr innbilsk, du hadde ikke hatt sjans på Tevez engang. Hvorfor skulle jeg prøvd meg på Tevez? :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå