Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Tror jeg ikke orker å være på skolen etter prøven imorra, så da går jeg å trener etter det. Onsdag er det chill dag med film. Torsdag er det United kamp så da er jeg hjemme. Fredag kun skole til kl 10.

Skrevet
Damn, dårlig uke for oss Raste og Latias :p

Nei, egentlig ikke. Film i morgen, prøve på onsdag, rydding på torsdag og kirke på fredag (noe jeg ikke gidder å dra på). Bedre enn en vanlig uke. ;)

Skrevet

Driter langt i matteprøva. Skriver fort, og stikker på trening. Så chillern jeg hjemme :)

Matte på S&S linja er faktisk veldig lett, kun prosentfaktor og vekstfaktor osv.

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Film i morgen, prøve på onsdag, rydding på torsdag og kirke på fredag (noe jeg ikke gidder å dra på). Bedre enn en vanlig uke. ;)

Går du i 6. klasse elns? Rydding og kirke, hva faen.

Skrevet

Tenkte faktisk på det samme :p

Skrevet
Dere får det til å hørest ut som om det er noe gale med å være i kirken? :p

Mine meninger om kristendom og religion får vi ta i en annen tråd.

Sikkert no juleavslutning i kirken eller noe.

Ja, men det er jo en barneskoleaktivitet.

Skrevet

Jeg går faktisk i 10. :p

Kirken må vi dra til fordi den ligger rett foran skolen. Gir alltid faen i kirken, og driter egentlig i RLE. WTF, Kristelig Gymnasium? Kunne egentlig ikke ha brydd meg mindre om det...

Rydde skal vi gjøre fordi vi skal få et nytt klasserom til nyttår, og da må alle pultene og tullet som er i klassen ut.

Skrevet

Jeg går faktisk i 10. :p

Kirken må vi dra til fordi den ligger rett foran skolen. Gir alltid faen i kirken, og driter egentlig i RLE. WTF, Kristelig Gymnasium? Kunne egentlig ikke ha brydd meg mindre om det...

Rydde skal vi gjøre fordi vi skal få et nytt klasserom til nyttår, og da må alle pultene og tullet som er i klassen ut.

Få nytt klasserom er det man gjør på barneskolen? Vi hadde fast klasserom hele ungd. skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...