Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, tilbake etter kampen. Sier bare en ting; He goes by the name of Wayne Rooney.

1 mål, 2 assist. 17 mål på 12 kamper for landslag og oss tror jeg det er nå. Han er bare noe annet.

Skrevet
Hoho, Rooney prøvde noe ala Totti against Lazio cuccahio. :p (nobody Beats tha mastah) :p

Tull han prøvde noe alla Cantona. Om Totti er mesteren er isåfall Cantona Gud.

Skrevet
Hoho, Rooney prøvde noe ala Totti against Lazio cuccahio. :p (nobody Beats tha mastah) :p

Tull han prøvde noe alla Cantona. Om Totti er mesteren er isåfall Cantona Gud.

Hvem er nå denne Totti som jeg hører blir nevnt her?

Skrevet
Det eneste jeg forbinder med Totti er spytting... aldri likt fyren siden.

Er en grunn til at det har blitt et lite oppstyr i Italia siden Poulsen ankom landet - Someone gonna take him down - n' Thats the leader. :p

Men nok om Roma (Ifølge Mods'a :p)

Skrevet
Det eneste jeg forbinder med Totti er spytting... aldri likt fyren siden.

Gjorde meg ingenting, fyren han spyttet på er et av de største rasshølene i fotball-Europa.

Og, Wayne Rooney. Jepp, funker som faen. For en spiller.

Skrevet

Snakk om Roma burde bli bannlyst i denne tråden! (Tips her) Sjølvsagt med forbehold om at vi skal til/akkurat har slått dei i CL. Sjølv om ikkje det er nok folk til å danne og holde oppe en Roma-tråd så klarer vel du det fint på eigahand.

Førsteomgang var så som så. WBA var aldri i nærheita, og vi burde hatt et par mål. Andre omgang er til tider kunst. Veldig mykje flott spel, kjem ein litt lenger post snart, må puste litt.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...