Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Malouda er på ballen først. Van der Sar blir truffet av den, men ikke mye. Han meier ned Malouda som da ikke har noen mulighet til å ta igjen ballen. Malouda blir hindret på vei framover. Straffespark.

 

Regelen om at "om man er på ball først, har det ikke noe å si om man meier ned motspilleren" er ikke konsekvent. Det vil si, det kan være frispark/straffespark selv om man tar ball først, og mann etterpå. Tar man begge deler kan fortsatt dommer vurdere det til foul.

Lenke til kommentar
Utifra Hegland og CCola så kan angrepsspillere egentlig bare løpe rett imot keeperen i slike sitausjoner og prøve å nå ballen, skjer ikke det blir det straffe. Vinn-vinn sitausjon. Not!

Og utrifra deg så kan keepere bare felle spillere som HAR ballen. :)

Omg, seriøst.

Det jeg sier de kan gjøre er å gå ut å ta ballen bruke kroppen sin, mens de sklir.

 

Men det har lite å si, care som Gamebatov sier. :)

Lenke til kommentar
Dessuten fortjener vi litt flaks nå og da vi også.

Nå er det 2 meget tvilsomme situasjoner du mener United skulle hatt straffespark i, meget tvilsomme. Og du mener vi roper på straffespark? Bah bah

 

Hvilket straffespark er det jeg vil ha? Jeg sa jo at Chelsea skulle hatt straffe. Men det er riktig at dere roper på straffe i hytt og pine.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Men det har lite å si, care som Gamebatov sier. :)

Tja, nå som du vet innerst inne at det var straffe da gir du deg. Ser ikke mange som støtter deg i at det faktisk ikke var straffe. :)

Answer (eller hva nå han het), Teggy (eller hvordan det skrives) støtter utifra hva de har sagt. Og jeg gir meg ikke.

 

det du har i ryggen er en vaklende united supporter, to scousere og en Gooner - sier litt.

Lenke til kommentar
Answer (eller hva nå han het), Teggy (eller hvordan det skrives) støtter utifra hva de har sagt. Og jeg gir meg ikke.

 

det du har i ryggen er en vaklende united supporter, to scousere og en Gooner - sier litt.

Haha, o rly? Ahh, du ser jo på italiensk fotball hvor du er vant med spillere som gjør slikt uten at keeper er borti. :) Det glemte jeg helt, sorry.

 

On topic: Evra er så forbanna god!

Lenke til kommentar
Answer (eller hva nå han het), Teggy (eller hvordan det skrives) støtter utifra hva de har sagt. Og jeg gir meg ikke.

 

det du har i ryggen er en vaklende united supporter, to scousere og en Gooner - sier litt.

Haha, o rly? Ahh, du ser jo på italiensk fotball hvor du er vant med spillere som gjør slikt uten at keeper er borti. :) Det glemte jeg helt, sorry.

 

On topic: Evra er så forbanna god!

Fullstendig latterlig å si. Italiensk fotball er det mye kontakt - fordi spillerene oppsøker hverandre etter straffespark - så legg deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...