Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gru-gleder meg til i morgen og hvem vet hva vi får servert?

Kan iķke tro at vi roter bort en 3-måls ledelse på OT, men laget har i denne sesongen bydd på så mye forskjellig og er ikke helt trygg.

Tror Amorim&gutta klarer brasene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi går videre, men vi setter jo negative rekorder i tide og utide, så ikke godt å si hva som kan skje.

Jeg tror uansett ikke vi vinner over Tottenham. Har tapt mot de tre ganger denne sesongen 

Skrevet (endret)

Ett strålende utgangspunkt, men fallhøyden er enorm, alt og tape. Dette er ikke avgjort. Scorer Bilbao tidlig er jo helvete igang, og vi har sleppet inn det første målet i nesten alle kampene under Amorim og flere har vært tidlig også.

Endret av Golf'ern
Skrevet
Golf'ern skrev (34 minutter siden):

Ett strålende utgangspunkt, men fallhøyden er enorm, alt og tape. Dette er ikke avgjort. Scorer Bilbao tidlig er jo helvete igang, og vi har sleppet inn det første målet i nesten alle kampene under Amorim og flere har vært tidlig også.

Athletic må vel gå ut i 100 og har intet å tape, og bare håper at vi holder hodet kaldt, (som i de første 25 min borte) tar mer kontroll og må vel belage oss på å spille mot 11 mann kampen ut, og som du skriver er dette ikke avgjort..

Skrevet
Jotun skrev (1 time siden):

Hva tror folket da? Easy peasy eller katastrofe? 

Umulig å vite med dette laget.

Sant. Har litt "nerver" men er optimist og tror vi når finalen.

Tips: 2-1, men setter ikke penger på det...

Skrevet

45 min fra en finale, men dette virker ikke avgjort.

Personlige feil og ineffektiviteten fortsetter og hva f... må til for at United skal våkne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...