Junaited Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Gru-gleder meg til i morgen og hvem vet hva vi får servert? Kan iķke tro at vi roter bort en 3-måls ledelse på OT, men laget har i denne sesongen bydd på så mye forskjellig og er ikke helt trygg. Tror Amorim&gutta klarer brasene.
ProphetSe7en Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Tror vi går videre, men vi setter jo negative rekorder i tide og utide, så ikke godt å si hva som kan skje. Jeg tror uansett ikke vi vinner over Tottenham. Har tapt mot de tre ganger denne sesongen
Golf'ern Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) Ett strålende utgangspunkt, men fallhøyden er enorm, alt og tape. Dette er ikke avgjort. Scorer Bilbao tidlig er jo helvete igang, og vi har sleppet inn det første målet i nesten alle kampene under Amorim og flere har vært tidlig også. Endret 7. mai av Golf'ern
Junaited Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Golf'ern skrev (34 minutter siden): Ett strålende utgangspunkt, men fallhøyden er enorm, alt og tape. Dette er ikke avgjort. Scorer Bilbao tidlig er jo helvete igang, og vi har sleppet inn det første målet i nesten alle kampene under Amorim og flere har vært tidlig også. Athletic må vel gå ut i 100 og har intet å tape, og bare håper at vi holder hodet kaldt, (som i de første 25 min borte) tar mer kontroll og må vel belage oss på å spille mot 11 mann kampen ut, og som du skriver er dette ikke avgjort..
Jotun Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Hva tror folket da? Easy peasy eller katastrofe? Umulig å vite med dette laget.
Junaited Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Jotun skrev (1 time siden): Hva tror folket da? Easy peasy eller katastrofe? Umulig å vite med dette laget. Sant. Har litt "nerver" men er optimist og tror vi når finalen. Tips: 2-1, men setter ikke penger på det...
Junaited Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Stemningen på tribunen på Old Trafford og rammen rundt kampen er det ingenting å si på.
Junaited Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Totalt sett greit fra United de første 25 min og er litt tryggere nå.
Junaited Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai (endret) 0-1, ok.... "Unødvendig" og nå får vi se! Endret 8. mai av Junaited
Junaited Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Mazraoui må ut i pausen. Tydelig at Athletic er "ute etter ham" og vil få oss ned til 10 mann.
Junaited Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai 45 min fra en finale, men dette virker ikke avgjort. Personlige feil og ineffektiviteten fortsetter og hva f... må til for at United skal våkne?
Golf'ern Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Som fryktet dette, ser helt hjelpeløse ut, stressa gjeng. dette kan faktisk ryke 1
ProphetSe7en Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Synes ikke det er så gale. Kunne fort stått 1-1 her. Utenom det lykketreffet så har de vel ikke har ett skudd på mål mot oss? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå