Gå til innhold

Søker folk til wc3 tft clan.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert :) Men jeg må få advare dere at det for øyeblikke består mest av "noobs" så ikke forvent dere så mye :) Vi skal kanskje bli litt mere seriøse men vi trenger jo 10 stk for og lage clan . Hvis dere fortsatt er interisert Joine Chan " EwT " i wc3.

 

Mvh sindre :)

 

EDIT: men det blir nok mest for fun en stund framover ihvertfall :)

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Har selv klan, men ingen warcraft 3 divisjon. Har selvsagt spillet og kunne godt tenke meg å bli med i klanen, da du sier at det bare er for fun nå i begynnelsen.

 

Jeg kan stille opp med forum, som dere finner her. Videre holder jeg på å mekke en klanside. Eventuelt kan jeg da hvis det er noe ønske for det oprette en WC# kategori i klankategorien på forumet mitt.

 

Sjekker dog ut den channelen dere snakket om, og ser om det er noe aktivitet der.

Lenke til kommentar

Jeg har da opprettet en testkateogri for wc3 klanen deres. Jeg vil skifte til fullt klannavn når noen forteller meg hva det var igjen ;) Jeg har ingen passordbeskyttelse på denne da jeg mener vi kan vente med dette. Man må være medlem for å poste. Dere er selvfølgelig også velkomme til å poste i de andre kategoriene.

 

www.orresnei.com/forum

Lenke til kommentar

Alle møter kl 14:00 på chan " EwT " i morgen 14/8 ( eller i dag egentlig ) . Alle er velkommen, hvertfall for den første mnd :)

 

Leif.

 

EDIT; orresnei - kan ikke du sende meg e-mail , med e-mailen din ? Siden du ikke får mine e-mails ?

Endret av Imho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...