Gå til innhold

WOW og systemkrav


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det der går helt fint

 

WOW er egentlig ikke et spill som krever allverdens

 

har fått ny pc nå men for litt siden hadde jeg en gammel dritt pce som kjørte WOW helt fint på dårligst grafikk

 

var en

 

p3 800

512ram

geforce 4 4600TI 128

 

så det krever ikke mye;)

Lenke til kommentar

En GF4 4400TI er lysår bedre enn det skjermkortet du har i lappisen din dessverre.

Som jeg har nevnt for deg tidligere, jeg tviler sterkt på at det skjermkortet ditt klarer WoW. Resten av systemet ser ok ut, men skjermkortet funker bare ikke. Kjipt men sant :(

 

Hentet fra en review:

The VIA/S3G Unichrome Pro IGP sucks. I do not mean that it is slow compared to a GeForce 6800 Ultra; I mean that it gets blown away by a Voodoo 2. The video memory is scalable in the BIOS all the way up to 64MB, for what it’s worth (which is very, very little). But the performance is absolutely abysmal no matter how much VRAM you give it.

 

I den samme reviewen så scora maskina 92 i 3Dmark 03....

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar
er det skam å spørre om hva iron forge er? og hvorfor man må ha bra pc for å gå inn der...

Nei...men det er lov å være oppgitt....når IF er en sentral plass på Alliance siden...og når det gjelder dette med pc så burde du lese tråden litt nøyere før du uttaler deg... :roll:

 

Edit: Merka stor forskjell på flyten i spillet ved å øke ram'en fra 512 til 1 gig...

Endret av maggot69
Lenke til kommentar
lol, jeg har aldri spilt det før skjønner du, men vurdere å begynne... og jeg har heller ikke værdens beste pc :roll:

 

mente ikke å være frekk, bare litt artig at alle ruller med øynene når noen spurte om det :p

No hard feelings mate...da fallt brikkene på plass. Det er nok jeg som skal be om unskyldning for å være stor i kjeften.. :D

Lenke til kommentar

hva er ironforge..? jo, det er hovedstaden til alliance.. hvertfall der alle henger og sjekker Aution house ;)

 

har selv 1gb pc3200 ram, og det lagger nesten ikke, men med ram som er svakere enn pc2700, så får du trøbbel med å oppdatere hvor alle de hundre folka er i IF til en hver tid...

 

hadde 512mb pc2100 ram før, og måtte tenke meg om om det var verdt all den laggingen som denne rammen medfører der.. :whistle:

Lenke til kommentar
hva er ironforge..? jo, det er hovedstaden til alliance.. hvertfall der alle henger og sjekker Aution house ;)

 

har selv 1gb pc3200 ram, og det lagger nesten ikke, men med ram som er svakere enn pc2700, så får du trøbbel med å oppdatere hvor alle de hundre folka er i IF til en hver tid...

 

hadde 512mb pc2100 ram før, og måtte tenke meg om om det var verdt all den laggingen som denne rammen medfører der.. :whistle:

Jeg har selv testet IF med 2 giga ram, men det lagger fortsatt. IF laggen er noe du får uansett system.

Lenke til kommentar
hva er ironforge..? jo, det er hovedstaden til alliance.. hvertfall der alle henger og sjekker Aution house ;)

 

har selv 1gb pc3200 ram, og det lagger nesten ikke, men med ram som er svakere enn pc2700, så får du trøbbel med å oppdatere hvor alle de hundre folka er i IF til en hver tid...

 

hadde 512mb pc2100 ram før, og måtte tenke meg om om det var verdt all den laggingen som denne rammen medfører der.. :whistle:

ironforge er ikke hovedstaden til alliance!

 

Men Ironforge er hovedstaden til dvergene og gnomene

 

Stormwind er hovedstad til menneskene

 

Darnassus er hovedstad til alvene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...