Gå til innhold

WOW og systemkrav


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er ironforge..?  jo, det er hovedstaden til alliance..  hvertfall der alle henger og sjekker Aution house ;)

 

har selv 1gb pc3200 ram, og det lagger nesten ikke, men med ram som er svakere enn pc2700, så får du trøbbel med å oppdatere hvor alle de hundre folka er i IF til en hver tid...

 

hadde 512mb pc2100 ram før, og måtte tenke meg om om det var verdt all den laggingen som denne rammen medfører der..  :whistle:

Jeg har selv testet IF med 2 giga ram, men det lagger fortsatt. IF laggen er noe du får uansett system.

jeg fåretrekker og kalle det LAGGFORGE ;) prøvde og spille det med dual-opteron 246 og 4gig ram hakka ennå så det nok serverene som blir overbelaste(deluxe)

Lenke til kommentar
det der går helt fint

 

WOW er egentlig ikke et spill som krever allverdens

 

har fått ny pc nå men for litt siden hadde jeg en gammel dritt pce som kjørte WOW helt fint på dårligst grafikk

 

var en

 

p3 800

512ram

geforce 4 4600TI 128

 

så det krever ikke mye;)

Hvorfor svare hvis man ikke aner hva man prater om?!? WOW krever et normalt godt 3d-kort, den bærbare det er snakk om her har det ikke.

Endret av snowbaard
Lenke til kommentar
det der går helt fint

 

WOW er egentlig ikke et spill som krever allverdens

 

har fått ny pc nå men for litt siden hadde jeg en gammel dritt pce som kjørte WOW helt fint på dårligst grafikk

 

var en

 

p3 800

512ram

geforce 4 4600TI 128

 

så det krever ikke mye;)

Hvorfor svare hvis man ikke aner hva man prater om?!? WOW krever et normalt godt 3d-kort, den bærbare det er snakk om her har det ikke.

wow krever ikke et godt skjermkort

 

og jeg vet hva jeg prater om!

wow har ikke super grafikk derssuten vet jeg om flere med bærbar pc som spiller wow

 

kravet på wow er et 32mb skjermkort

 

liker dårlig slike provoserende innlegg som det der!!

vis du vil kommentere innlegg av noen så gjør det med en litt høfligere tone og vær litt mer saklig

 

 

og jeg sier

 

wow funker på den pcen det er snakk om her!!!

Lenke til kommentar
hva er ironforge..?  jo, det er hovedstaden til alliance..  hvertfall der alle henger og sjekker Aution house ;)

 

har selv 1gb pc3200 ram, og det lagger nesten ikke, men med ram som er svakere enn pc2700, så får du trøbbel med å oppdatere hvor alle de hundre folka er i IF til en hver tid...

 

hadde 512mb pc2100 ram før, og måtte tenke meg om om det var verdt all den laggingen som denne rammen medfører der..  :whistle:

ironforge er ikke hovedstaden til alliance!

 

Men Ironforge er hovedstaden til dvergene og gnomene

 

Stormwind er hovedstad til menneskene

 

Darnassus er hovedstad til alvene

hovedstad i forrhold til "innbyggere" (folk som har gjordt det til sitt hjem).

 

vet at det er dvergenes hovedstad, men det er vell like mange NE folk der som dverger ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om WOW funker på en bærbar Packard Bell Processor 3000+ 1.59 GHz, 448 MB (1 024 x 768) VIA/S3G UniChrome Pro IGP (1 024 x 768)?

 

Tja, ikke godt å si. Det er nok i grenseland, men skrur du nok ned på grafikkvaliteten går det nok. Bare en måte å finne ut.

 

Jeg har selv sittet på en laptop med P4 1,7 GHz prossesor (av gamle typen med bare 512 KB L2 minne), 256 MB PC2100 og Radeon 7500 Mobile (16 MB). Det gikk rundt på ett vis. Fullt spillbart.

Endret av gutorms
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det store spørsmålet er om man kan spille wow på denne maskinen.....

 

http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs

 

Etter krava ser den mer enn bra nok ut. Det jeg lurer litt på som kan sette en stopper er skjermkortet. Intel® Graphics Media Accelerator 900TM integrert grafikk med opptil 128MB delt systemminne.

 

Noen som kan hjelpe meg? Gidder ikke kjøpe spillet om det viser seg at det ikke vil fungere...

Lenke til kommentar
Det store spørsmålet er om man kan spille wow på denne maskinen.....

 

http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs

 

Etter krava ser den mer enn bra nok ut. Det jeg lurer litt på som kan sette en stopper er skjermkortet. Intel® Graphics Media Accelerator 900TM integrert grafikk med opptil 128MB delt systemminne.

 

Noen som kan hjelpe meg? Gidder ikke kjøpe spillet om det viser seg at det ikke vil fungere...

Det vil _gå_, men det vil ikke gå _bra_.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg har hakket mye med 256, men i dag fikk jeg en 512mb brikke, så nå har jeg 768 :D

Andre specs er geforce 3 ti 200

2,ghz p4 prossesor ++ (har litt lita tid)

1024*768 med alt annet på laveste innstillinger, nesten smertefritt i IF.

Lykkedagen min!

Lenke til kommentar

Jeg opplever hakking med det samme jeg hearthstoner inn i Orgrimmar, tar ca. 10 sek og så går det glatt. Og jeg har nettopp byttet pc: AMD 3800+, gf7800gfx, 2GB ram, WD raptor. Det hakker ingen andre steder noen gang uansett actionnivå. :thumbup:

 

Kona sin pc hakker non-stop i Orgrimmar og det hakker også i instancer og PvP når mye skjer på en gang. Hun kjører AMD 1800+, gf4 ti4200, 512MB ram. :thumbdown:

 

Hun har spilt seg opp til lvl52 uten å klage, men presset for å få oppgradert pcen øker for hvert lvl. :-)

Lenke til kommentar

jups..har to gig med ram av ypperste kvalitet og latency. Lagger lke mye som når jeg bare hadde 1 gig. Og pc'en elelrs er high-end så det holder.

 

Så det avhenger omtrent fullstendig av server med laggingen i Ironforge.

 

Har også løpt rundt i stormwind med lappisen min..der står det et X300 128mb ram skjermkort i (et kort som absolutt ikke er et spillkort) og det gled nydelig på 1200X800 oppløsning. Satt til skjermens native oppløsning på 1680X1050 så hakket det en god del..men på ingen måte uspillbart..bare uspillbart for meg som er vant til fin flyt.

 

så min konklusjon er at WOW er det spillet som absolutt krever minst av pc'en av alle de spillene jeg har spilt det siste året.

Lenke til kommentar

- Gamer Speccs:

 

OS: Windows XP Professional

Motherboard: Asus A8V Deluxe K8T800 PRO

CPU: AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz

RAM: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit CL 2.5

HDD: Seagate Barracuda 7200rpm 200GB SATA + 200GB Matrox

Videocard: Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR

PSU: NorthQ Strømforsyning Silent 400W

Chazzi: Cooler Master Centurion Chazzi (Black)

Connection: 5mbit ADSL

 

Skulle vell duge? snart wow på meg se ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...