Gå til innhold

Level 51-54 lite respektert i BG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler enn meg som irriterer seg over det? Har vært i denne level-sonen i snart en uke nå, og liker å ta meg en tur på BG inniblandt.. (både AV og WSG)

Det pleier som regel å gå fint på AV, men spesiellt i AV har jeg merket flere ganger at alle de andre på laget nekter å invite meg til partyet og ber meg leave fordi jeg er for lavt level.. Dette er ganske irriterende, fordi som regel gjør jeg bedre jobb enn mange lvl 60 gjør.. Pleier aldri å havne på bånn, pleier faktisk å havne høyt opp på lista og bidra mye i kampen.. i forhold til mange andre... Men hvis man er 60, så er det jo et fett hvor god man er.. for man er jo 60!

Blir irrtert over at ikke ferdigheter teller omtrent noe som helst, men level teller alt.

Jeg spiller forresten på burning blade.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg spiller forresten på burning blade.

akkurat! :wee:

Neida. Det har alltid vært sånn at level 60's vet alt og er best uansett osv og burning blade er jo ikke akkurat den servern med mest voksne folk :p .

Noen ganger pleier de som har havna nederst hos meg vært prester eller druider som faktisk healer. Det skal også nevnes at dette er i 21-30 og 41-50 CTF da ;)

Skrevet

Hehe. Spiller på Burning Blade. Jeg blir alltid så oppgit hvis jeg ser 4-6 lvl 51-55 , men det er meg da. Var bare BG 1 gang da var jeg lvl 51 bare for å mekke meg den Polearmen. Etter det gjorde jeg ikke AV før jeg ble lvl 60 :D.

Edit: Bli lvl 60 før du stikker til AV. Er bare waste off time for dere som ikke er lvl 60, men husk dette er mitt synspunkt da :thumbup:

BTW : LVL 60 paladin.

Hva heter du Forresten ingame? Heter Poddi og spiller på Alliance ;)

Skrevet (endret)

jeg liker ikke så godt å levele, og er veldig treig til å levele. så det er ikke bare å komme meg opp til 60.. fordi det tar tid. Og jeg har lyst til å ha det gøy i BG som alle andre.

EDIT: Kaller meg Alfa, og har vært i guild med deg før Poddi.. Crusaders of the north

Endret av Edmanzor
Skrevet

er ekstremt irriterende å ikke bli invitert til raid i WSG. spammet i general og /y. Skjønner ikke hva som er så feil med å være ett par lvls under 60. jeg var der på 54 og 55 og ble nektet å komme inn i raid group. men selv om jeg ikke var i raid så var jeg øverst på lista... så det er deres tap !

Skrevet (endret)

Det er utrolig mange dårlige lvl 60s der ute, og mange under lvl 60 gjør en mye bedre jobb!

Grunnen til at jeg liker BG er at ferdigheter faktisk har noe å si, og det synes jeg mange glemmer.

Edit: Leif

Endret av Edmanzor
Skrevet

Ofte i AV på Burning Blade er det jo slik at horde har 90% level 60, mens det hos alliance er rundt 50% level 60. Det sier seg jo selv at det fucker det ganske ille opp for alliance, uansett om spillerene er gode til å være level 51 eller ikke.

Nå er jo disse tallene fiktive, men det er jo stort sett slik det er.

Skrevet (endret)

Bruker selv ikke å dra i BG før jeg er ganske nært høyeste levlen i BG'en. Ingen ting er så irriterende som å være level 50, og bli grust fordi 5-6 level 41-44 skulle en tur i BG.

Endret av 1337Antikatt
Skrevet

Eneste som en level 55 sliter med i AV, er NPC'ene til alliance. Spillere har man ikke noe problemer med å drepe, siden defense/weaponskill og resistence er en vits i forhold til mobs. Har spilt mye i AV, og har ikke hatt noe særlig problemer med min 55 warrior. En 55 kan bidra like mye til å drepe spillere, men sliter litt mer med level 60 vakter..

Og til dere som mener BG kun er for level 60, hvorfor er AV åpen for 51-60, og hvorfor har man quester som er ned til level 55, og som gir xp :cool:

Skrevet

Dersom man skal få high rank må man vinne nesten hvert game. Da trenger man lvl 60 folk med bra gear/skills på laget. Derfor er det irriterende med masse lav lvl folk som kommer og "ødelegger". Har selv grindet honor en stund, men ga opp fordi det blir for kjedelig i lengden. Og det du nevner har absolutt vært en utløsende faktor, liker ikke å pese folk.

Har ikke flamet eller nektet folk å komme med i raid, men hender jeg sier ifra at folk burde gå og levle istedet for å være der inne og gjøre så vi taper. 95% av folka under lvl 60 kan ikke måle seg med 60er, slik er det bare.

Skrevet
Dersom man skal få high rank må man vinne nesten hvert game. Da trenger man lvl 60 folk med bra gear/skills på laget. Derfor er det irriterende med masse lav lvl folk som kommer og "ødelegger". Har selv grindet honor en stund, men ga opp fordi det blir for kjedelig i lengden. Og det du nevner har absolutt vært en utløsende faktor, liker ikke å pese folk.

Har ikke flamet eller nektet folk å komme med i raid, men hender jeg sier ifra at folk burde gå og levle istedet for å være der inne og gjøre så vi taper. 95% av folka under lvl 60 kan ikke måle seg med 60er, slik er det bare.

Begge factions har folk under 60 i AV, så det skal ikke ha noe å si for utfallet av kampen. Grunnen til at at det blir tap, er i 95% av tilfellene fordi at folk er komplette idioter, ikke fordi det er 3-4 under 60 der.

1. Folk kan tydeligvis ikke engelsk, og ser ikke på chatten i hele tatt.

2. Folk står og snurrer, leecher honor mens de er AFK. (alle jeg har tatt i dette har vert 60)

3. Folk grinder mobs istedet for å slåss. Også level 60's

4. Idioter som ikke kan engelsk slipper ut raider/reavers og annet i utide.

5. Folk defender feil graveyard, se pt.1 for grunn.

6. Folk mangler fullstendig taktikker og samarbeid. En av de gangene vi faktisk vant, var når jeg lånte level 53 druiden til en kamerat og healet et helt raid. Alene.

Ellers er kartet en smule ubalansert, man kan exploite seg inn til relief hut i hordebasen og noe småting, men dette avgjør ikke seier eller ikke. Jeg kan vanligvis se om det blir seier eller tap etter 5 minutter, bare ved å se på kartet hvor folk befinner seg..

Skrevet

Jeg respekterer dere akkurat lite i BG som alle andre plasser, det jeg ikke skjønner er hvorfor dere tror dere får henge med de store gutta i AV når dere ikke får det noen andre plasser :cry:

AV er Zerg spiller ingen trille hvilken lvl folk er

WSG kunne aldri falt meg inn noensinne til å tatt med noen under lvl 60

Sorry, men lvl 60 har tilgang til haugevis av eq som ikke lvl 59 har tilgang til ... Below lvl 60 er bortkastet i BG imo, gå lvl og kom tilbake når dere har gear. Og til alle dere som "ja men jeg er like bra som mange lvl 60 selv om jeg er lvl 51" cry me a river og duel en champion shaman ....

Skrevet

Mitt innlegg var i hovedsak ment på warsong, da Alterac aldri er oppe på Arathor uansett :( Og når den er oppe vinner Alliance alltid fordi horde på ett eller annet tidspunkt blir lei (de er så få og greier ikke fylle sin side i seine nattetider).

Dersom jeg skulle spilt mere nå, ville jeg gått over til en pvp server med jevn fordeling, men jeg tror jeg dropper hele wow for å være ærlig. Har brukt over et årsverk ingame allerede, det får jaggu holde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...