kenneth11 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hva mener dere er den perfekte squad? Selv hadde jeg nettopp moro på Mashtuur City med en squad som besto av: 1 Support med KPM eller hva det nå er. 2 Engineers med Jackhammer 1 Anti-Tank med MP5 1 Medic med L85 1 Assault med AK-101 som han hadde funnet på et dødt MEC lik Dette var da perfekt squad i Urban? Supporten ga Engineerene dekkild sammen med Assaulten mens Medicen lette etter snipere og Anti-Tanken drepte tanks. Selv var jeg så heldig å være en engy. En gang så flanket vi, Supporten og Assaulten sto i midten og holdt dem i dekning mens jeg og anti-tanken stakk på en side og den andre engyen og medicen gikk på høyre. 10 fiender bak den ene hindringen. 3 kills og en teamkill, men heldigvis ble det forgive
Nauz Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 spørs litt hva sqouden skal brukes til(hehe om de skal angripe, ødlegge findens artileri osv) men kanskje greit med 2x medicer hvis kampene blir harde og i hvertfall en support!
El Matador Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 spørs litt hva sqouden skal brukes til(hehe om de skal angripe, ødlegge findens artileri osv) men kanskje greit med 2x medicer hvis kampene blir harde og i hvertfall en support! Enig med deg. Hva skal man med 2x Engineers?
chokke Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kjappere fiksing av evnt. køyretøy? black hawk!
MrLee Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 2x medic, 1x support, 1x tankbuster, 2x assault
chokke Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 2x medic, 1x support, 1x tankbuster, 2x assault ville bytta ut en assault med spec ops eller sniper.
w00tson Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) 2x medic, 1x support, 1x tankbuster, 2x assault 2x medic, 1x support, 1x tankbuster, 1x assault, 1x spec ops. Hvorfor? Fordi spec ops kan ta ut armor kjappere + ødelegge bruer og commander leketøyet. Ser Chokke har nesten samme forslaget nå, men Sniper har ingenting i en squad å gjøre.. edit: Som Commander på andre laget ville jeg nok fotfølgt denne squaden med artilleriet mitt. Så mye for oppfordring til teamwork Endret 11. august 2005 av w00tson
chokke Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 2x medic, 1x support, 1x tankbuster, 2x assault 2x medic, 1x support, 1x tankbuster, 1x assault, 1x spec ops. Hvorfor? Fordi spec ops kan ta ut armor kjappere + ødelegge bruer og commander leketøyet. Ser Chokke har nesten samme forslaget nå, men Sniper har ingenting i en squad å gjøre.. men snipere er så kule . Kommer ann på "oppdraget" mener jeg .
Hr. Jenssen Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hva mener trådstarter med "det perfekte squad"? Altså, det må jo være til public spilling. For etterhvert nå vil det bli sperret å bruke unlocks i PCWer og ligaer (det er allerede mange som har sperret våpnene til slikt).
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 [iC' date=11/08/2005 : 23:21] Hva mener trådstarter med "det perfekte squad"? Altså, det må jo være til public spilling. For etterhvert nå vil det bli sperret å bruke unlocks i PCWer og ligaer (det er allerede mange som har sperret våpnene til slikt). Altså, jeg mener den perfekte squad i forskjellig terreng, f.eks den perfekte squad i Urbant terreng, den Perfekte Squad på Stalemate osv. Til den som spurte hvorfor engineer var nødvendig: Mens PKM'en gir dekkild og gjør at de med tungt skyts må stikke hodet ned, så løper engineerene rundt og dreper folk på close. Bra squad i Urban etter min mening
Vice Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 På feks. Karkand tror jeg nesten jeg vil anbefale: 3 Assault (ikke AG3) 2 Medics 1 AT. (evt. bytte ut 1 Assault med Support) Assault klassen kan her brukes til både å plukke ut infanteri på medium/lang avstand, samt ta dem ut med one-shot-kills på mindre avstander. Har ikke satt opp support som default da et så intenst map som Karkand ofte fører til at ammo ikke er noe problem (man dør ofte før man er helt tom for ammo). Med en litt oppegående commander blir det enda mindre problem.
~Alex~ Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Perfekt for black hawk horing: 2x Engineer 3x hva du viil 2x At 2 reparerer, 2 skyter med bh'ens gunnere og At'ene (hvis de er gode) har en sjans mot tanks. Heldidvis få smarte bh horer, noe som gjør det enkelt å ta de ned
w00tson Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Perfekt for black hawk horing: 2x Engineer 3x hva du viil 2x At Pilot og Gunnerene bør optimalt være medic, slik at folk blir fixet ved skade
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Perfekt for black hawk horing: 2x Engineer 3x hva du viil 2x At Pilot og Gunnerene bør optimalt være medic, slik at folk blir fixet ved skade Nja, hva kan piloten gjøre da? De (ekstremt) få gangene jeg Blackhawkhorer så er piloten Engineer, slik at han kan reparere chopperen hvis han er alene og alle venter på å spawne på han....bare å finne et sted med god høyde, så kan det repareres uten at noen sitter i førersetet.
w00tson Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Om pilot / gunnere er medic, så fixer de folk i helikopteret automagisk
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Om pilot / gunnere er medic, så fixer de folk i helikopteret automagisk Second thoughts, burde ikke piloten/en av gunnerne være support slik at engineerene kan få tilbake "ammo" til skiftenøkkelen
MrLee Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) samme om det er en support kis i døra eller i mini'en, "doorman" er ikke effektiv til noe dreping på bakken uansett, så det gjør ikke mye om han har fremme ammoboksen eller rifla... edit: men opptar en plass i døra som enigneer evt. kunne bruke til å reparere shuddup mrlee! Endret 12. august 2005 av MrLee
kenneth11 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 samme om det er en support kis i døra eller i mini'en, "doorman" er ikke effektiv til noe dreping på bakken uansett, så det gjør ikke mye om han har fremme ammoboksen eller rifla... edit: men opptar en plass i døra som enigneer evt. kunne bruke til å reparere shuddup mrlee! Piloten burde være support, som sagt.
Snorre Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Her sitter folket og diskuterer den optimale BH-squaden for BH-horing. For noen dager siden klagde dere over nettopp denne type horing. Skjønner meg lite på HW-medlemmer Neida, det optimale squadet til BH-horing som så mange fint kaller det, er følgende: 1 * engineer ved førersetet 2 * medic ved mini gun-erne 2 * engineer ved to av sitte plassene 1 * support ved den siste sitteplassen Denne squaden er garantert horesuksess. Bare prøv selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå