Leneja Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hei, Innstallerte spillet og det fungerte kun i noen sekunder før det restartet computeren. Tenkte at det her var greit med en oppdatering av grafikk-kortet og gjorde derfor så. Dessverre vil ikke GTA engang starte etter dette. Jeg setter DVD-platen i spilleren og trykker kjør...men ingenting skjer. Jeg har prøvd ett annet spill jeg har på DVD og det fungerer helt greit, så det kan jo ikke være DVD-spilleren. Noen som har en tips til en spille syk jente ;-)
AMD-King Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Etter det jeg leser så er det muligheter for driverfeil. At spillet restarter kan være ustabiliteter mellom gammel driver og nytt spill. Ved installasjonen av det ny skjermkortet(grafikkort), installerte du noen driver? Er du kjent med ordene driver, ati, nvidia?
Leneja Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Hei, takk for noen tilbakemeldinger. Det kan ikke være maskinvaren, alt er i tipp topp stand og når til og med Half Life 2 fungerer på maskinen så burde GTA gjøre det. Når det gjelder driveren til grafikkkortet så er ny driver fra ATI Radeon 9800 Pro innstallert og alle andre spill fungerer fint, men GTA reagerer ikke i det hele tatt. Så spørsmålet er da kanskje om det er noe feil med dvd-platen... Noen som har flere tips :-)
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Catalyst eller omega driver da? Omega funker best med GTA i hvertfall.. Oppdatere BIOS er kanskje en mulighet.. Kanskje ikke det hvis spillet ikke starter i det hele tatt
AMD-King Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Jeg skulle se om det var en patch til spillet, men "no more hot coffee", som patchen heter, fikser neppe problemet Er det slik at du kommer inn i menyene til GTA, eller klikker spillet før dette? Du kan jo prøve forskjellige grafikkinstillinger for DirectX i Windows. Du kan jo prøve å laste ned en patcha .exe fil som gjør at du ikke trenger DVD-plata. Fult lovlig visst du eier spillet.
Humbug Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det er en patch som skal fikse andre greier også Link Liste ovver ting som er forandret finnes her Du kan jo prøve den
ganilsen Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg har hatt akkurat det samme problemet, skal prøve med patch'en nå. Satser på at den virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå