Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Åssen funker det med tyveri på tg? Tør dere la plassen stå tom i 3 sek for å gå eks do??..

Faen, dette ser show ut. neste år tar jeg med meg kjerring og unger i telt...)

5915994[/snapback]

Det er ikke mye tyveri på TG.

Jeg må innrømme at jeg ikke tenker over det når jeg forlater pcen.

5916024[/snapback]

Dagens dummeste.. Gikk å la meg i går, når jeg våkna var den eksterne HD min vekk, kabler og hele pakka..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åssen funker det med tyveri på tg? Tør dere la plassen stå tom i 3 sek for å gå eks do??..

5915994[/snapback]

5916024[/snapback]

Dagens dummeste.. Gikk å la meg i går, når jeg våkna var den eksterne HD min vekk, kabler og hele pakka..!

5916133[/snapback]

*klappe på hodet*

Skrevet

Nå har vi hatt det så morsomt at vi har tatt tiden på hvor fort vi klarer å ta en runde rundt vikingskipet(inni)..

Rekorden vår er på 2:15min.

Vi tok rundt hele hallen, rundene er tatt med sparkesykkel.

Noen som slår rekorden? :D

Skrevet

5915994[/snapback]

5916024[/snapback]

5916133[/snapback]

w00t, da hadde jeg seriøst klikka, si ifra i infodesken å få de til å si det over hele greia så alle kan sjekke om naboen har en ekstern hdd slik som den du hadde

Skrevet
men et annet spørsmål som også angår hygiene: hvordan går det når 5200 ungdommer skal onnanere? :hmm:

5915753[/snapback]

Sovepose, min venn.

Anyway, angående tyveri. Lot du disken stå synlig fremme? Må ikke gjøre sånt. Er løsøre som blir stjålet først og fremst, derfor er det lurt å skjule ting godt.

Skrevet

jeg hadde lånt sparkesykkelen til _Scotty_ og kjørt mellom alle radene.

til slutt finner du den, så heller du cola i kabinettet til fyren, så slår du skjermen i hodet på han, så gir du han en rett høyre i venstre hjørnetann.

problem solved :)

Skrevet
jeg hadde lånt sparkesykkelen til _Scotty_ og kjørt mellom alle radene.

til slutt finner du den, så heller du cola i kabinettet til fyren, så slår du skjermen i hodet på han, så gir du han en rett høyre i venstre hjørnetann.

problem solved :)

5916318[/snapback]

Hva prater du om? :hm:

Skrevet

Aldri helt skjønt greia med sparkesykkel på TG. Med tanke på alle kablene, ting i veien, de korte avstandene og så videre, er det ikke lettere å bare gå?

Høres litt ut som en barnehage, med putekrig, sparkesykkelrace og gud vet hva. :p

Skrevet
Aldri helt skjønt greia med sparkesykkel på TG. Med tanke på alle kablene, ting i veien, de korte avstandene og så videre, er det ikke lettere å bare gå?

Høres litt ut som en barnehage, med putekrig, sparkesykkelrace og gud vet hva. :p

5916333[/snapback]

Vi kan ha litt voksne-lek også om du vil. :innocent:

Skrevet (endret)
Nå har vi hatt det så morsomt at vi har tatt tiden på hvor fort vi klarer å ta en runde rundt vikingskipet(inni)..

Rekorden vår er på 2:15min.

Vi tok rundt hele hallen, rundene er tatt med sparkesykkel.

Noen som slår rekorden? :D

5916272[/snapback]

*host!*

Endret av danielsn
Skrevet

Jeg har lovet meg selv at jeg skal slå den rekorden i løpet av dagen (ville egentlig si morgendagen, men oppdaget klokken er over 00:00 nå skal jeg snart legge meg har jeg tenkt.

Skrevet
Jeg har lovet meg selv at jeg skal slå den rekorden i løpet av dagen (ville egentlig si morgendagen, men oppdaget klokken er over 00:00 nå skal jeg snart legge meg har jeg tenkt.

5916596[/snapback]

Da slår jeg deg ved å ikke kjøre feil :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...