Gå til innhold

Kontakte worldhoster.no / norcomp.no


Rafael

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har prøvd å komme i kontakt med worldhoster.no (tidligere norcomp.no) uten noe særlig resultat. Kontaktskjemaet ser på hjemmesiden ser ut til å fungere, men ettersom selskapet bruker altfor lang tid på å gi svar så vil jeg helst komme i kontakt via telefon. Telefonnummeret som er oppgitt nederst på siden er, i følge telefonoperatøren min, ikke i bruk. Jeg har også undersøkt om det er noen andre nummer jeg kan nå selskapet på ved å se på deres profil i Brønnøysundregistrene. Telefonnummeret som er oppgitt der er heller ikke i bruk, og mobilennummeret ser ut til å være i bruk av noen andre. Ellers har jeg også undersøkt om det var mulig å få tak i nummeret til Jim Håvard Lorentsen som er administrerende direktør / daglig leder i selskapet, uten å lykkes.

 

Noen forslag?

 

- rafael

Endret av Rafael
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg jobber med samme sak selv, etter at domenet mitt har blitt stengt, selv om jeg betalte regningen i god tid før. Ser ut til at Mr. Jim har fått et illebefinnende anfall..

 

Har sett flere sider som har blitt lagt ned fra worldhoster i det siste.

 

Noen råd om hva som bør gjøres?

Lenke til kommentar

Jeg har ringt til Forbukerrådet for å undersøke om jeg kunne klage, men det var i mitt tilfelle ikke noe særlig mulighet for. Forbrukerrådet tar ikke for seg saker som dette, sa de til meg. Selv om alt jeg faktisk er ute etter er å komme i kontakt med selskapet, så står jeg alene. Fikk derimot et tips om å ta skriftlig kontakt siden det tydeligvis blir tatt mer seriøst, men jeg er ikke sikker på om det er tilfellet med dette selskapet.

 

- rafael

Lenke til kommentar

Jeg er også blitt lurt ... for noen dager siden, de har kontakt meg via email ang. en ny faktura ...

 

Jeg sendt tilbake en email med div. sprørsmål... men ikke har fått noe .

 

Men hvis dere prøver å late som dere er en ny kunder og sender mail til dem så får dere tilbakemelding med en gang....

 

Hvordan kan vi varsle andre, at de bør unngå worldhoster.no .

 

Kan vi ta kontakt med politi da ????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...