Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korrigerte utsagnet slik at faktumet tillagt gjorde første utsagnet mer korrekt.

Utsagnet var allerede helt rett - et faktum. Din "korrigering" dro opp et nytt tema.

 

En påstand om at statsministeren har hår på hodet trenger ingen korrigering fordi det omtaler ikke mengden hår, men heller sannheten eller usannheten om at statsministeren har hår på hodet.

 

Det er derimot en ny påstand eller et nytt faktum du kommer med, ikke en rettelse eller korrigering.

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå redigert førsteposten med alle forslagene som har kommet inn sålangt. Vi er oppe i 32 så langt, veldig bra! Men syns nesten vi må runde 50 før vi kan si oss fornøyde.. tongue.gif

 

Dersom noen av en eller annen grunn ikke vil stå sitert i førsteposten så får de bare si ifra.

Du vet du er nerd når...

 

# Du mener man må opp i 32 eller 64, ikke 50.

Lenke til kommentar

 

Du vet du er nerd når du har store planer om å ditche et julebord for å sitte hjemme og spille WoW.

 

Det er da helt normalt. Julebord er oppskrytt. Se hvor slibrige kollegene sine blir når de er fulle..ser ikke vitsen.

 

Dette er et kombinert julebord og slektstreff.

 

Liker julebord ellers, men synes det er urutinert av dem å planlegge det på datoen Warlords of Draenor kommer ut. :p

Lenke til kommentar

Tror du klarer deg uten wow en kveld.

Joda, det er greit nok, men jeg vil jo spille expansion fra start av! Komme meg kjapt til hundre slik at jeg kan raide MC. :D

 

AdNauseam, jeg har ikke laptop. Vel, ikke noen som fungerer i alle fall. Kun stasjonær og et par nettbrett.

 

e: Ikke at det gjør noe uansett, for der hvor julebordet skal være er det ikke nett.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jepp. Kommer med 10-årsjubileumet i november, nå.

 

Håper på den autentiske følelsen av 40-manns med over halve raidet AFK eller disconnecta, og at jeg bare får komme inn for å kaste motw (om de ikke gir oss gotw og reagents for enda mer nostalgisk feeling) og å battle resse en priest.

 

Som en kompis av meg som spilte dwarf priest hvis eneste oppgave var å holde fear ward oppe på én bestemt healer. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...