Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kamerat av meg (Narviz @ forum) sa til meg på msn en gang at verden går under den dagen loddebolten min svikter. Tror han har litt rett i det. :p

Når du har planer om å overklokke/trimme den gamle fjernstyrte Nikko-bilen du hadde da du var 11. :p

Skrevet
Når du bruker skolekalkulatoren til å lage avanserte programmer...

8396806[/snapback]

En i klassen min "laget" et RPG-spill. Du var et tall som bevegde deg i en skog av nulltall, og innimellom møtte du på fiender, slik som i et Pokemon-spill. En knapp for angrep, en knapp for magi, en for å stikke av, etc. (Jeg sier "laget" fordi det ikke var han som lagde det, men han bygget det videre til det ugjenkjennelige.)

Skrevet
Hmm, jeg "lagde" bare snake på kalkulatoren min, så skrev jeg ned PHP koder for å rekne ut mattestykker på den :wee:

8398261[/snapback]

Hehe, har poker, tetris og mario jeg:)

Hva er PHP koder?

Skrevet

8396806[/snapback]

En i klassen min "laget" et RPG-spill. Du var et tall som bevegde deg i en skog av nulltall, og innimellom møtte du på fiender, slik som i et Pokemon-spill. En knapp for angrep, en knapp for magi, en for å stikke av, etc. (Jeg sier "laget" fordi det ikke var han som lagde det, men han bygget det videre til det ugjenkjennelige.)

8398235[/snapback]

Jeg lagde en egen versjon av DopeWars jeg :D

Skrevet

8396806[/snapback]

Hvordan i all verden er det mulig å bruke en kalukator til å lage spill..? da er det vel en høyskole-kalkulator? Ettersom de vanlige bare kan vise vanlige tall.

***Beklager hvis dette er et dumt spørsmål, men jeg skjønner det bare ikke :ermm: **

Skrevet

8396806[/snapback]

Hvordan i all verden er det mulig å bruke en kalukator til å lage spill..? da er det vel en høyskole-kalkulator? Ettersom de vanlige bare kan vise vanlige tall.

***Beklager hvis dette er et dumt spørsmål, men jeg skjønner det bare ikke :ermm: **

8400648[/snapback]

Er snakk om kalkulatorer av denne type og lignende som man bruker på videregående

Skrevet
Kalkulatoren er en fiffig måte å jukse på en prøve :D

8401433[/snapback]

Ikke når læreren går rundt og SER på at du tømmer minnet ;)

Skrevet
Kalkulatoren er en fiffig måte å jukse på en prøve :D

8401433[/snapback]

Ikke når læreren går rundt og SER på at du tømmer minnet ;)

8401447[/snapback]

Det gjor ikke vare laerere :innocent:

xD

har ihvertfall ikke gjort det enda.. og na er mitt 2. ar ferdig snart :p

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Du vet du er nerd når..:

Du prøver å overklokker hjernen din

Du regner ut telefonnummeret ditt til 2 talls systemet ((bare 0 og 1 tall)(Det har jeg gjort :p))

Du skriver til en kamerat som snakker for mye: "brain_shutdown()"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...