Gå til innhold

-100c Cascade til Stoolman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekker loggen hver dag for siste update, men synes dere legger ut alt for lite, -all update er god update! Er det slik at dere driver med mye tuning før dere bencher og dermed får lite tid på selve benchingen eller venter dere fortsatt på noen deler?

keep up the good work(log)!! :love::thumbup:

Hei,

 

Jeg holder nå på med å legge siste hånd på verket før vi starter med litt seriøs benching. Går alt som planlagt vil vi bruke hele neste helg til å lege oss med mange kuldegrader og mye spennende hardware :)

Lenke til kommentar
tror en viss skrue her sikler sårt etter noe slikt  :p

 

Haha, det kunne jo vært morsomt å hatt ja! :yes:

Jeg er jo laangt fra å være den råeste klokkeren her, og kunne sikkert fått en god del hjelp fra slikt utstyr!

Men man skal jo kunne tune resten av hardwaren skikkelig også da, og der kommer jeg nok til kort.

Bortsett fra det, synes jeg at slike prosjekter er ytterst interessante, og skulle gjerne deltatt aktivt i slikt!

Men jeg får nok holde meg til dreiebenk og søylebormaskin, har jo nok å gjøre der også.

Lenke til kommentar
tror en viss skrue her sikler sårt etter noe slikt  :p

 

Haha, det kunne jo vært morsomt å hatt ja! :yes:

Jeg er jo laangt fra å være den råeste klokkeren her, og kunne sikkert fått en god del hjelp fra slikt utstyr!

Men man skal jo kunne tune resten av hardwaren skikkelig også da, og der kommer jeg nok til kort.

Bortsett fra det, synes jeg at slike prosjekter er ytterst interessante, og skulle gjerne deltatt aktivt i slikt!

Men jeg får nok holde meg til dreiebenk og søylebormaskin, har jo nok å gjøre der også.

Dreiebenk og søylebormaskin sier du... det var interessant..

Kanskje du er rette mannen til å lage en søyleføring til oss?

 

Ala denne...

 

KP6.jpg

 

 

Ta kontakt med meg via PM hvis du er mannen som kan lage noe sånt.. Vi er ikke så opptatt av finish.. bare funskjonalitet

 

Poengen er å ha en slags gjengestang som går ned i nitrogenrøret, slik at man ved å skru til denne låser røret mot cpu.. Det er viktig at søyleføringen kan beveges i lengde og bredderetning slik at det er mulig å tilpasse denne tl alle typer hk og socketer..

Lenke til kommentar
tror en viss skrue her sikler sårt etter noe slikt  :p

 

Haha, det kunne jo vært morsomt å hatt ja! :yes:

Jeg er jo laangt fra å være den råeste klokkeren her, og kunne sikkert fått en god del hjelp fra slikt utstyr!

Men man skal jo kunne tune resten av hardwaren skikkelig også da, og der kommer jeg nok til kort.

Bortsett fra det, synes jeg at slike prosjekter er ytterst interessante, og skulle gjerne deltatt aktivt i slikt!

Men jeg får nok holde meg til dreiebenk og søylebormaskin, har jo nok å gjøre der også.

Tror nok Skrue er rette mannen til å lage noe sånt til dere, han er liksom mekanikerkongen her :yes:

Lenke til kommentar

Takk for tilliten! :yes:

Og litt ubeskjedent sagt kanskje, men likevel: har nok en viss bakgrunn for å mekke sammen noe sånt ja, så får vi se hvordan det går etterhvert.

Har jo noen konstruksjoner på samvittigheten som antakelig vil få mange til å undres hvordan de har sett dagens lys.

Men det er en helt annen historie....

 

On topic igjen: stoolman, du har fått PM...

Lenke til kommentar
Dreiebenk og søylebormaskin sier du... det var interessant..

Kanskje du er rette mannen til å lage en søyleføring til oss?

Snodig sak dette men ser ikke at denne kan justeres i lengde og bredde, ref bilde.

Men har du et bilde av den, eller lignende i bruk?

Hvis du ser litt rundt på forumet til www.xtremesystems.org og på katagorien for tørris og nitrogen kjøling vil du se flere prosjekter med denne saken i bruk.

 

 

Blir spennende til helga ja. Hadde vært gøy om dere slo noen rekorder :D

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...