Gå til innhold

Krav om spilletid for awards

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg som synes at spilletiden som kreves for medaljer og nesten alle badges som er over basic krever utrolig lang spilletid?

Om dere gløtter her så ser dere tidskravene -

http://www.totalbf2.com/strategy/badges/

http://www.totalbf2.com/strategy/medals/

Ser at det kreves 1000global hours (og da regner jeg med at en global hour er det samme som en virkelig en) for alle klassene under expert...og det er utrolig mye spilletid per badge!

Samme med medaljene, The Distinguished Service Medal for eksempel..

Den krever 3000timer som commander, 2000 som squadleader og 2000 som squadmember..

La oss si at en gjennomsnittlig spiller to timer per dag (altså ikke dere hardcore gamere) ;)

Da trenger du 996 dager, nesten tre år som squadleader og member...og 1500dager som commander..litt over 4år.. Så etter rundt 10år med BF2 så skulle du greie den... (dette er forutsatt at mattekunnskapene mine er korrekte)

Greit nok at medaljer skal henge høyt oppe..men...MEN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Drit i stats/medaljer. Spill heller for å ha det gøy!

Spiller for gøy jeg..er ikke jobben min akkurat..dessverre...

Men setter pris på små belønninger da.. :p

Etterpost..har allerede basicbadgene og airborne ribbon blant andre..skryteskryte.. :hrm:

Endret av McCoy
Skrevet

For ikke å nevne Navy Cross: 4500 global hours played as USMC.

Hvis du spiller 2 timer HVER dag, må du spille i over 6 år for å ha fått den..

Kan ikke være riktig?

Samme med de andre medaljene..

Skrevet
For ikke å nevne Navy Cross: 4500 global hours played as USMC.

Hvis du spiller 2 timer HVER dag, må du spille i over 6 år for å ha fått den..

Kan ikke være riktig?

Samme med de andre medaljene..

6år med BF2??! Hvem sitter å spiller BF2 om 6år mon'tro?

Skrevet (endret)
Drit i stats/medaljer. Spill heller for å ha det gøy!

enig men er jo fint å ha noe å skryte av til venner... fikk netopp basic medic og bsic armour inn i samlingen ;)

ja herregud hvem vil kaste bort 6 år av sitt liv til bf2?? mon tro??

edit: en leif + skreiv litt mer :)

Endret av mr.nauz
Skrevet (endret)

Lurer på om noen spiller, noen gang kommer til å få alle medaljene , hvis ikke så er det veldig sært! (noe det helt klart er)

Hvis tidligere erfaringer er riktige så blir ting som dette rettet opp rundt 4 mnd etter release.

EA :love:

Endret av ~Alex~
Skrevet

Ingen vil noensinne få alle medaljene. Det syke krav om å få dem, jeg regner med at de _skikkelige_ hardcore spillerene kanskje får 1 expet, og kanskje to av de like under.

Skrevet

Det er jo ikke meningen at alle spillerne skal få medlajer heller da...bare de som virkelig står på får litt igjen for strevet.

Dessuten er det bare å glemme å få alle medaljene... Noen få stykker er maks.

Man kan ikke få expert assault, medic, support osv heller... man må liksom satse litt...

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet
Spiller for gøy jeg..er ikke jobben min akkurat..dessverre...

hentet fra itavisen:

Spilte seg i hjel

28-åring døde foran PCen

Tragedien inntraff på en nettkafé i den Sør-Koreanske byen Taegu.

28-åringen hadde spilt det StarCraft, et noe eldre strategispill som fremdeles er ekstremt populært i Korea, i nærmere 50 timer - kun avbrutt av toalettbesøk og kjappe hvilepauser.

Avdøde hadde nylig sagt opp jobben sin for å få mer tid til å spille på.

Politiet sier dødsårsaken trolig var hjertestans som følge av utmattelse.

:no:

Skrevet

Avdøde hadde nylig sagt opp jobben sin for å få mer tid til å spille på.

Offtopic Start - Veeel...var ikke akkurat det som var planen min da...hehe men hadde vært digg og jobbet for et spillmagasin for eksempel.. Firmaturer til E3 feks.. Bedre frynsegode det enn hva jeg har på jobb i dag... Offtopic End -

Skrevet

Du kan ikke kalle deg soldat før du har Purple Heart medaljen.. ;)

Jeg tok en titt på den globale rankinglista her om dagen og da hadde beste spiller spilt over 330timer allerede(!). Det er ikke spesielt lenge siden spillet ble sluppet så enkelte bruker nok over 2t i snitt om dagen..

De aller beste spillerne dukker forresten sjelden opp på rankinglista, etterom de foretrekker skikkelig teamplay og spiller på uranka servere. Ta en titt på forumet til www.tacticalgamer.com og bare se hva f.eks du må kunne for å snakke voip med squadleader!! Autokick fra server hvis du ikke er i squad etter 60sekunder etter pålogging osv. De hadde nok knekt enhver fyr med medaljesalaten på brøstet :yes:

Skrevet
Du kan ikke kalle deg soldat før du har Purple Heart medaljen.. ;)

Den medaljen er jo ærlig talt bare flaut å ha... meget lett å få også, om du absolutt må ha den.

De aller beste spillerne dukker forresten sjelden opp på rankinglista, etterom de foretrekker skikkelig teamplay og spiller på uranka servere.

Eh, javel? Noe mer begrunnelse enn et forum for den påstanden? Jeg tror de beste spillerene spiller ranket, selv om de "store" jeg har møtt ikke har imponert. Exp.elecktric eller hva han heter var bare teit. Han nektet å bli med på en avgjørende flaggcapping fordi han skulle vente på helikopter :yucky:

Skrevet

Jeg har ikke masse vitenskapelig underlag hvis det er det du er ute etter ;)

Etter hva jeg har sett så er stats-heltene noen småramboer og sjelden i en velfungerende squad. Det er ikke noe tvil om at de som topper lista er gode, de flyr jo chopper som de skulle vært utdanna piloter og stridsvognene de sitter i treffer alt som rører på seg.

Men skal man spille BF2 som det var tenkt, er teamplay i fokus. Jeg har til gode å se en runde hvor alle squadsa følger CO ordre, bruker taktisk fremrykking osv. Så min påstand er at de beste spillerne i BF2 tenkter mer på laget og de overordnede målene og ikke på egne stats. På den måten vinner laget runden og ikke enkeltpersonen gullmedalje. Disse spillerne finner du sjelden på public, da halvparten alltid flyr rundt og vimser for seg selv på jakt etter hva som helst å skyte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...