Gå til innhold

Spill-pc - AMD64, 7800GTX til ca. 13k. Glemt noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, med denne fikk jeg en totalpris på 12803,- Da går jeg for det, hvis det er sånn at jeg ikke kan bruke 3 skjermer med SLI-oppsett. (Noen som kan garantere det?)

 

Noen andre innspill, det er ikke noe galt med harddisk, dvd-brenner og kompatibiliteten til hovedkortet? Strømforsyninga burde fungere?

 

 

Vil ikke angre på at jeg kjøpte noe. :p

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Helt enig når d gjelder skjermkort. Gå for 7800GTX. 6xxx kortene synker i pris også snart sies det.

Kan anbefale valgt hovedkort på det varmeste. Bare sørg for å få med en Zalman HK chipset kjøler da vifta på den går i stykker før du får sagt, tikker i kondia, visst du kan si tikker i kondia da. Du klarer deg utmerket med passiv kjøler.

Vet ikke hvordan di nye chieftec tårna er, men di gamle bråkte noe helt infernalsk. Finn deg ett annet er mitt råd! Artic Cooling Silentium T1 eller T2. Har T1 selv og dette er virkelig bra. Stille og kjølig og null behov for ekstra vifter. Billig er det også. Noe kronglete å trangt, så visst du tenker å stappe inn masse disker i ettertid bør du nok velge noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...