Gå til innhold

Hvordan ødelegge en bil?


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Setter man på brekket vil bakhjula låse seg, og forhjula spinne rundt. Blir burning.

Men det er ikke mye morsomt. Må få lagt breisladd :evil:

 

EDIT: Kom på en god idè. Hva med å feste bilen i 4 strikker eller noe sånt, også kjøre ut en bru, slik at det blir strikkhopping med bil :D

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Får gjøre som jeg og en kompis gjorde for noen år siden..

Vi fikk låne en bil (Toyota Corolla 86 mod.) av ei gal kjerring ute på en nesten øde landevei med mange skogsveier osv..

 

Vi begynte med å gi max på landeveien og deretter dra alt vi hadde i brekket.. var jo artig i en times tid ca.

Vi tok deretter turen inn på en liten skogsvei. vi nådde vel nesten 60 før det smalt og bilen satt fast på en stein.

Jobba i ett kvarter med å få bilen av. Bilen hadde da bulka bensintank og knuste eksospotter og sikkert litt til :devil:

Fortsatte derifra å kjørte bilen alt den hadde før vi leverte den tilbake og stakk hjem.. :p

Lenke til kommentar

Jeg har lurt litt på hvor lenge en bil kan gå med sukker på tanken, kan ikke du finne det ut?

 

Ellers er det mange gode forslag, men hva med å ta av hjulene og tilfeldigvis kjøre utfor en bratt bakke, selvfølgelig etter at den er gjort om til cabriolet.

 

Om du kommer inni bilen etter at du har testet bilens fysiske grenser skal heller ikke være et problem, da du bare kan etterligne Mr. Bean da han kjøpte ny stol (han bandt den på taket og styrte med tau).

 

Lykke til med vrakingen og husk å holde oss oppdatert.

 

Edit: Har du satt en deadline for når du vil vrake den?

Endret av morra
Lenke til kommentar

ta å cruz ned til en gjeng med masse ungdommer.. ta noen burnout's og doughnuts til det nesten ikke er mere dekk igjen.. så kjører du hjem..

 

neste dag tar du å bygger ett svært hopp!! håpper ruller rundt!.. knuser bilen veldig..

 

så tar du å ruuser motorn så mye at den sprengers..

 

vola.. bil helt klar for skraphandleren ;)

Lenke til kommentar

Stopp motoren, legg noe på gassen, sett den i første gir, stå/løp ved siden av og vri om nøkkelen så den starter og fyker avgårde - rett i en betongvegg eller noe slikt. Bare pass på at den ikke "stikker av". Eller så kan du jo naturlig vis rygge den inn i noe mens du sitter inni. Hvis du skal prøve å velte med den tror jeg du bør vurdere å fjerne forntruten og sveive ned siderutene, så du ikke risikerer å få glass overalt. For ha det litt gøy med motoren kan du spraye oppi en hel boks med startgass og starte motoren og gi FULL gass. Hold avstand!

 

Edit: Hvis det er kassettspiller i bilen vil jeg gjerne overta den! (kassettspilleren, altså)

Endret av larschroe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...