Gå til innhold

Hva mener du ikke passer i WoW?


Anbefalte innlegg

Hvilke raser og klasser, og andre ting passer bare ikke sammen i wow?

Selv mener jeg at Orc/Dverg rogue ikke passer. De er for feite. Human warlock synes jeg heller ikke passer, men det kan ha noe med at jeg rett og slett ikke liker humans.

 

Og skal vel egentlig Shamaner ha cloth, de hadde vel det i wc3?

 

Andre ting som du ikke mener passer?

 

edit: bleh, tok vekk en ikke.. Mente selvsagt at shamaner burde hatt cloth. (Ikke at de ikke skulle ha cloth)

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke noe av det er så gale egentlig. Finnes da i aller høyeste grad mennesker i WC-historien som har lefla litt med ymse mørke krefter. Var ikke Medivh menneske en gang?

 

Veit det er mange som kommer til å klage på meg nå, men jeg synes kanskje gnome warrior er litt merkelig, det at en søt (eller mindre søt) liten gnome skal critte ræva av en tauren virker liksom helt snodig.

Lenke til kommentar

Gnome warrior er jeg helt enig med. Syns egentlig ikke rasen gnome passer til noe som helst i forhold til Warcraft.

 

Kanskje ikke helt på emne, men jeg syns ikke dishonorable kill passer (spesielt ikke på PvP server). Hvor er æren av å la noen denge løs på deg uten å forsvare deg + Det ødelegger raiding av byer.

Lenke til kommentar
Gnome warrior er jeg helt enig med. Syns egentlig ikke rasen gnome passer til noe som helst i forhold til Warcraft.

 

Kanskje ikke helt på emne, men jeg syns ikke dishonorable kill passer (spesielt ikke på PvP server). Hvor er æren av å la noen denge løs på deg uten å forsvare deg + Det ødelegger raiding av byer.

Passer utmerket til å denge undeads ;-)

Lenke til kommentar

Av kombinasjoner som ikke passer inn i World of Warcraft er jeg enig med trådstarter i at Orc Rogue og Dwarf Rogue ikke virker som en sannsynlig kombinasjon.

 

Gnome Warriors synes jeg også blir veldig merkelig. Nå er det vel likevel slik at alle raser kan være warriors, og de kunne vel ikke forsvart seg særlig bra (historisk sett) uten warriors. Men det passer likevel ikke synes jeg.

 

Ellers så skulle jeg gjerne likt å hatt Human Hunters tilgjengelig. Nå er jeg langt ifra noen ekspert i Warcraft-universet, men er det noe i historien som tilsier at humans ikke kan være hunters?

 

Human Druids hadde også vært morsomt å hatt med, men det ligger vel helt sikkert ikke i naturen.

 

Troll Priests fremfor Tauren Priests er også noe jeg ikke synes er helt riktig, men det kan jo være fordi Troll er gjennomført stygge.

 

Men nå skal det jo sies at jeg stort sett er veldig fornøyd med måten WoW er bygget opp med tanke på Races/Classes. Hvis det ville vært mulig å vært samtlige classes med humans ville det jo ikke vært spesielt mange av de andre vil jeg tro. Det eneste vi virkelig trenger er et par classes til på hver side, samt en haug med godt balanserte nye classes :)

Lenke til kommentar

Shamans skal ikke være skademaskiner med tung rustning, men en ondere og mer stammeaktig versjon av en druide.

 

Paladins skal ikke være utrolige healere, men på lik linje med warriors når det kommer til tanking.

 

Prester skal ikke være skademaskiner, og hvor har de fått det fra at prester plutselig maner frem magi fra mørket? Prester er hellige!

Lenke til kommentar
Prester skal ikke være skademaskiner, og hvor har de fått det fra at prester plutselig maner frem magi fra mørket? Prester er hellige!

synes warlocken er motparten til prest. Warlocks som pøser på med ond magi og åresten kommer med hellig magi som IKKE skader, siden de er HELLIGE, og HELLIGE vil ikke en sjel vondt, bare hjelpe noen til å få en sjel vondt :D .

Så med andre ord, det burde vært mulig med hjelpesoldater som man kjøpte og resuructa som i diablo 2. Og hunters burde kunne hatt flere dyr :D , som en druid i diablo 2.

Lenke til kommentar

syntes ikke Gnomes burde ha Warrior eller Rogue.. de ser jo ikke direkte skumle ut heller :p og som er nevnt i en annen tråd, så pleier prester og clerics å ha leather og mail armor i tilleg til cloth i andre spill... syntes dem burde få leather i det minste.. :ermm:

 

og ikke minst syntes jeg druid skulle kunne sverd! (spiller det selv, og liker sverd ;))

Lenke til kommentar
Prester skal ikke være skademaskiner, og hvor har de fått det fra at prester plutselig maner frem magi fra mørket? Prester er hellige!

synes warlocken er motparten til prest. Warlocks som pøser på med ond magi og åresten kommer med hellig magi som IKKE skader, siden de er HELLIGE, og HELLIGE vil ikke en sjel vondt, bare hjelpe noen til å få en sjel vondt :D .

Så med andre ord, det burde vært mulig med hjelpesoldater som man kjøpte og resuructa som i diablo 2. Og hunters burde kunne hatt flere dyr :D , som en druid i diablo 2.

Faktiskt er warlock motparten til mage. De er mager som har lekt seg for mye med ond magi.

Lenke til kommentar
Troll Priests fremfor Tauren Priests er også noe jeg ikke synes er helt riktig, men det kan jo være fordi Troll er gjennomført stygge.

+ Det virker litt rart med svære taurens som bare kan bruke cloth... :hmm:

 

Prester skal ikke være skademaskiner, og hvor har de fått det fra at prester plutselig maner frem magi fra mørket? Prester er hellige!

På et personlig nivå så funker ikke den forklaringen jeg skal si, fordi jeg hater all religion, og ser på det som slags 'ondskap'.

 

Men folk flest ser på de fleste religioner som kristendom og prester, og tenker på godhet. Men det fins da religioner som folk flest ser på som onde, som noen typer satanisme. Og der fins det vel og prester. Ergo: Shadow Priests..

Lenke til kommentar
Troll Priests fremfor Tauren Priests er også noe jeg ikke synes er helt riktig, men det kan jo være fordi Troll er gjennomført stygge.

+ Det virker litt rart med svære taurens som bare kan bruke cloth... :hmm:

 

Prester skal ikke være skademaskiner, og hvor har de fått det fra at prester plutselig maner frem magi fra mørket? Prester er hellige!

På et personlig nivå så funker ikke den forklaringen jeg skal si, fordi jeg hater all religion, og ser på det som slags 'ondskap'.

 

Men folk flest ser på de fleste religioner som kristendom og prester, og tenker på godhet. Men det fins da religioner som folk flest ser på som onde, som noen typer satanisme. Og der fins det vel og prester. Ergo: Shadow Priests..

like rart som at gnomes kan bruke plate...

 

til det andre så er det PRESTER, PRESTER finnes i kirka og snakker om HELLIGE ting som GUD og JESUS osv. Da burde de i det minste hatt en motklasse, som JEG synes er warlock.

Lenke til kommentar
Enig med chokke her, altså. (Og nei, jeg er ikke en gladkristen tulling.)

 

Det føles bare rart at en prest kan mane frem ekstremt sterk magi basert på ondskap og skygger, for så å be rett etterpå. (Prayer of healing)

la oss se, shadow word: pain + mind blast + den andre greia er ONDE.

smite (jøss) er "SNILL"

alle de 10000 healinggreiene er HELLIGE. Litt ironisk. Eneste som mangler er vel at warlocks får en buff: Power of god som gjør mer skade osv.

Lenke til kommentar
Shamans skal ikke være skademaskiner med tung rustning, men en ondere og mer stammeaktig versjon av en druide.

 

Paladins skal ikke være utrolige healere, men på lik linje med warriors når det kommer til tanking.

Shamans er så langt ifra onde.

 

Og Paladins er ifølge historien bedre krigere enn warriors, pluss at de kan heale, men selvfølgelig hadde det blitt latterlig om de hadde vært sånn i WoW.

Lenke til kommentar
Shamans skal ikke være skademaskiner med tung rustning, men en ondere og mer stammeaktig versjon av en druide.

 

Paladins skal ikke være utrolige healere, men på lik linje med warriors når det kommer til tanking.

 

Prester skal ikke være skademaskiner, og hvor har de fått det fra at prester plutselig maner frem magi fra mørket? Prester er hellige!

Ehm, hvordan skulle det vært mulig å sololevle da?

Lenke til kommentar

Jeg syns at druids skulle kunne få brukt polearms!

Vi har jo staff, så hvorfor ikke polearm?

 

Ville heller hatt polearm, enn en teit 2h mace.

 

Og en annen ting, dyreformene til druid?

Hva f* er meninga?

De er ubrukelige!

 

Kunne i det minste fått en fugleform på lvl60 da, så kunne vi flydd hvor vi ville :D

 

Da hadde det gått fortere og kommet seg steder også:p

Hønsehauk-form :p

 

Men ting som ikke passer helt ja...

Det faktum at du ikke kan skinne en Tauren er tåpelig!

Det er kyr, kyr gir skinn, semsket til og med!

Du burde jaggu kunne skinne Tauren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...