Gå til innhold

Acer 3210 - mine erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, egentlig ikkje. Men det hjalp vel neppe?

 

Sjølv om eg neppe lada batteriet rett første gangen, bare plugga det i ein time eller to, så gjekk eg til ein kammerat og kjørte det på batteri. Det held ca 3timar og 10min, men det har av og til ein tendens til å skru seg av ved 10% igjen. Men så lenge den held 3timar på forelesning er eg nøgd.

 

Og eg kan spela quake 3 i pausen :D

Lenke til kommentar
Tror den passer. Men ifølge en fra cshop.no,, så sa han at ikke Kingston hadde noen minnebrikker som passet til Acer TM 3212. Men det ser jo sånn ut. Mulig han mente at det ikke passet i dual channel. Vet ikke.

5089076[/snapback]

 

Det er bullshit, jeg kjøpte min Kingston-brikke på netshop.no og den funker glimrende.

Lenke til kommentar
Tror den passer. Men ifølge en fra cshop.no,, så sa han at ikke Kingston hadde noen minnebrikker som passet til Acer TM 3212. Men det ser jo sånn ut. Mulig han mente at det ikke passet i dual channel. Vet ikke.

5089076[/snapback]

 

Det er bullshit, jeg kjøpte min Kingston-brikke på netshop.no og den funker glimrende.

5090372[/snapback]

 

Chill bro! :!: Hehe... er ikke jeg som er dum, han fra Cshop.no som ikke hadde peiling i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det er bullshit, jeg kjøpte min Kingston-brikke på netshop.no og den funker glimrende.

5090372[/snapback]

 

Chill bro! :!: Hehe... er ikke jeg som er dum, han fra Cshop.no som ikke hadde peiling i det hele tatt.

5090940[/snapback]

 

Var ham jeg siktet til også :cool:

Kingston minne funker ihvertfall fint. DDR(2) er såpass standard at det meste går om hverandre. Var morsommere i gamle dager. :roll:

Lenke til kommentar

det er laget av neopren, altså det samme som våtdrakter til dykking er laget av. I følge produsentene er den vantett, men ikke nedsenk den, ettersom neopren i dykkerdraktene feks ikke er fulstendig vanntet, men absolutt vannavvisende, ikke noe å klage på

 

ingen fler med batteriproblemer?

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Har nå nettopp motatt en 3212WXMi:) Meget fornøyd så langt.

 

Har en 80GB 5400rpm harddisk liggende som jeg skal putte i. Problemet er at harddisk lokket sitter ganske fast... Har skrudd opp begge skruene, men får det ikke av. Noen som har gjort dette selv og kan forklare hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar

Klarte å få opp harddisk lokket... skal si det satt fast! Harddiskstøyen ble så og si borte med en Hitachi 5k100 80GB harddisk:)

 

Det er to ting som jeg ikke har klart å få til enda:

 

1. Jeg bruker ikke tapping funksjonen til touchpaden. Når jeg dektiverer den, så stiller den seg tilbake igjen hver gang windows startes. Dette er veldig irriterende da jeg må deaktivere den hver gang jeg starter maskinen. Bruker de siste driverene som ligger på acer.no.

 

2. Minnekortleseren klarer ikke å lese mitt 2GB kingston sd minnekort. Bruker driveren på acer.no.

 

Noen som har en løsning på disse problemene?

Lenke til kommentar

Nå får jeg opp en melding hver gang jeg starter Windows om at en ny maskinvare er funnet...... En såkalt "plug and play BIOS Extension" noen som vet hva det er for noe og hvordan jeg får installert den, har prøvd med XP cd'en og System cd'en i for å søke på de, men den finner ikke noen drivere til denne enheten hverken på cd'ene eller på nett....

Jeg har også en annen enhet under enhetsbehandling som ikke ser ut til å være installert ST3MP28 SCSI Controller, hva gjør denne? Får heller ikke installert denne...

 

Anyone?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk til rette vedkommende for anbefaling av tucano neoprentrekk, fungerer udmerket.

 

Til de som hadde problemer med å bruke scroll på touchpaden i firefox/opera: jeg har installert xp på nytt, da uten å legge inn originale touchpad-drivere. Scrolling i firefox funker altså med xp's egne drivere, regner med opera også.. Man mister sikkert noen avanserte konfigurasjonsmuligheter, men det plager ikke meg hvertfall.

 

Altså: ikke legg inn acers drivere hvis du installerer xp på nytt, eller avinstaller de og la xp finne passende driverfiler.

 

emm ve hÅ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...