enden Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Har nettopp fått i hus den siste skiva til Darren Hayes, og nå viser det seg at iTunes ikke klarer å rippe den. Alle spor hakker som om plata er full av sår. Har det kommet en ny form for kopibeskyttelse som klarer å stoppe itunes?
enden Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Ingen? postet jeg i feil forum eller?
enden Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Nei det har jeg ikke. I utgangspunktet vil jeg helst bare bruke iTunes. Enkelhet/latskap om du vil. Har falt for det programmet da det hittil har ignorert alle former for kopibeskyttelse. Trenger det uansett pga iPod-en og jeg liker biblioteket
mandela Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 har du vurdert å levere tilbake skiva i butikken og laste den ned i stedet?
Spragleknas Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 MediaMonkey skal gjøre susen... funker med iPod Synchronize with iPods and portable MP3 players effortlessly http://www.mediamonkey.com/ gratis, selvf.
enden Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 har du vurdert å levere tilbake skiva i butikken og laste den ned i stedet? Har lastet den ned, men vil ha egenrippet med høyere kvalitet. Ja, jeg er prippen, men sånn er det nå bare. Hadde håpet at noen hadde vært borti noe lignende eller lest om det, men det er mulig det bare er meg da. Får prøve en update...
iMono Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Hvorfor bruke iTunes når du kan bruke MediaMonkey? Sjekk siganturen min! Da blir du kvitt flere problemer...
Teds Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kunne jo prøvd programmet Any DvD. Dette programmet ligger i bakgrunnen og "fjerner" sperren slik at cd'en kan bli kopiert. Har ikke prøvd Any DvD med Itunes, men det fungerer flott i samsvar med CdEx. Link: Any DvD. Link2: Min tråd om lignende problem. Lykke til!
birk88 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Rip Cd'en med et annet program (f.eks. Audiograbber e.l), og så importer mp3 filene inn i iTunes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå