Gå til innhold

Hvordan poste bilder i innlegene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe jeg har lurt på er hvrdan man poster flere bilder i en post. Får det ikke til. Må poste en post for hvert bilde (hvis du skjønner hva jeg mener.. :blush: )

Skrevet

QUOTE (mushi @ 09/08/2005 : 03:52)
Noe jeg har lurt på er hvrdan man poster flere bilder i en post. Får det ikke til. Må poste en post for hvert bilde (hvis du skjønner hva jeg mener.. :blush: )

Laste opp på photobucket.com

Skrevet (endret)

hørtes slitsomt ut. tror jeg drøyer med å poste flere bilde av gangen jeg.. til jeg absolutt behøver det endag. :D

Edit:leif er dum

Endret av mushi
Skrevet (endret)

QUOTE (mushi @ 09/08/2005 : 04:42)
hørtes slitsomt ut. tror jeg drøyer med å poste flere bilde av gangen jeg.. til jeg absolutt behøver det endag. :D

Slitsomt? Nei..

Du lager en konto

Laster opp 19 bilder av gangen

Photobucket lager Url, tag og img "koden"

Du kopierer - limer inn her.

--

Du er lat ^^ (Ikke personhets.)

-Jar

Endret av Jarek
Skrevet

QUOTE (mushi @ 09/08/2005 : 04:42)

Når du laster opp bilder her vises de mindre og du klikke på dem for å få stor størrelse. Med koden kan du f.eks. irritere andre ved å poste bilde i 1600x1200 format. :p

Skrevet (endret)

Fins diverse screenshot programmer. søk på google.

hvor du f.eks bare trykker på F8 så lagrer den ett jpg bilde i en forhånds innstilt mappe.

Endret av skate4life
Skrevet

Screenshot -> Photoshop (File - New - Preset: Clipboard) -> Save

Paint lagrer JPG (og andre formater som GIF) i alt for dårlig kvalitet, Photoshop derimot ...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...