Gå til innhold

NextGentel 2000/300 Surf bra til WOW?


Anbefalte innlegg

hey, nå har jeg fått nokk av å ha 10k MS i molten core pga telenor shit!. derfor har jeg bestemt meg for å anvende nextgentel istede. for å forsikre meg om at jeg får en linje som funker bra lurer jeg på om andre her på forumet har Nextgentel 2000/300 linje og som spiller i Molten core uten noen som helst problemer....... så hvis du der med denne linjen og som spiller i MC leser dette. venligst post dine erfaringer her, takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter med telenor sin 1024/256 udugelige linje.

 

Vanligvis har jeg rundt 200 ping, også i molten core.

Jeg kan ha et helt fint raid på 8timer+++ uten lag spikes, men noen dager kan det ta helt av.

Tror rett og slett jeg blir routa gjennom noen pil rottene telenor servere som ikke takler presset.

Lenke til kommentar
Og jeg har aldri opplevd lag i WoW, og linjene mine er på 704/128 og 2/2.

har du telenor?, spiller du i Molten core?. dere har 1 gig selv, så det er nokk ikke problemet

Ja, jeg har vært i Molten Core. Jeg har Canal Digital, som har de samme sentralene som Telenor så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Har endelig fått meg Bluecom. Ble så dritt lei å ha 800+ ping i wow, noe som skjedde ganske så ofte. Jeg trodde Telenor skulle klare å fikse dette problemet, er jo tross alt veldig mange som har klagd på nettopp dette, men det klarte de altså ikke. Derfor ble det Bluecom. Shit, jeg har jo faktisk ping UNDER 200 jo, nærmere bestemt 70 :D Bluecom ftw!

Lenke til kommentar
Vi har vært 5 stykker på en 1024 linje, så det der bør absolutt være godt nok, hvis ikke har du problemer andre steder.

 

Sitter selv på en Start 2000/320~ linje og WOW funker flott.

har du mye problemer med "start adsl"?, har hørt at de kan være ustabile. du hørt noe lignende?

Aldri vært nede hittil og jeg får nesten en halv megabit mer enn jeg har betalt for så.

 

Men det at maskinen din sliter i folkemengder har da vitterlig med maskinen din å gjøre, og ikke nettlinjen din. :)

Lenke til kommentar

skjønner ikke hva i maskinen min som sliter....... får nesten 9k på 3dmark03. har 1gig ram osv........ sikker på at linjen ikke stresses mere i store folkemengder da?, skal prøve å sette absolutt alle instillinger på laveste kvalitet og se om det blir bedre..... og hvordan kan det at jeg får 10k latency i store folkemengder ha noe med maskinen å gjøre?, fpsen er helt fin.........

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
skjønner ikke hva i maskinen min som sliter....... får nesten 9k på 3dmark03. har 1gig ram osv........ sikker på at linjen ikke stresses mere i store folkemengder da?, skal prøve å sette absolutt alle instillinger på laveste kvalitet og se om det blir bedre..... og hvordan kan det at jeg får 10k latency i store folkemengder ha noe med maskinen å gjøre?, fpsen er helt fin.........

Prøv addonen Lagmeter (finner den på Curse gaming) og sjekk hvor mye wow bruker av linja di ;) Hadde selv 1024/256 og aldri noe høyere ping i store folkemengder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...