Bimmelom Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hei. Har vært litt spekulasjoner om at det det vil komme nye baner i en eller annen pach seinere. Tror dere at det kommer? Har EA sagt at det vil bli noen store endringer i patcher framover ?
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hei. Har vært litt spekulasjoner om at det det vil komme nye baner i en eller annen pach seinere. Tror dere at det kommer? Har EA sagt at det vil bli noen store endringer i patcher framover ? Håper det, for jeg begynner å gå lei av selv Strike At Karkand nå
Torjus Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hei. Har vært litt spekulasjoner om at det det vil komme nye baner i en eller annen pach seinere. Tror dere at det kommer? Har EA sagt at det vil bli noen store endringer i patcher framover ? Håper det, for jeg begynner å gå lei av selv Strike At Karkand nå Lei av Strike At Karkand? Umulig. Men Dalian Plant eller hva den heter, den kan man bl lei av!
chokke Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hei. Har vært litt spekulasjoner om at det det vil komme nye baner i en eller annen pach seinere. Tror dere at det kommer? Har EA sagt at det vil bli noen store endringer i patcher framover ? Håper det, for jeg begynner å gå lei av selv Strike At Karkand nå Lei av Strike At Karkand? Umulig. Men Dalian Plant eller hva den heter, den kan man bl lei av! ja . Men den fushee pass . Men det kommer til å komme mange uoffisielle kart etterhvert. Og hva-nå-xp-packen vil hete skal det komme mange kart EA (ironi!)
m-momr Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tror heller at EA lager en EXP pack, sånn at de kan tjene mer penger
Makky Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tror heller at EA lager en EXP pack, sånn at de kan tjene mer penger jepp..kommer sikkert en overprisa EXP typisk EA ...er liksom ikke nok å bruke 400 - 500 på orginalspillet
Elendil Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Vi fikk jo nye baner med BF:V da. Men der kome den ingen utvidelsepakke. Blir garantert ingen nye maps før BF2: SF.
kenneth11 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Sharqi peniusila er det umulig bli lei av! Den går det an å bli lei av.... Spesiellt siden ingen av de jeg spiller mot der er smarte nok til å bevokte TV-stasjonen untatt når MEC er i nærheten Sniker meg rundt, stjeler TOW'en, dreper tanks
Markaren Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Sharqi peniusila er det umulig bli lei av! Den går det an å bli lei av.... Spesiellt siden ingen av de jeg spiller mot der er smarte nok til å bevokte TV-stasjonen untatt når MEC er i nærheten Sniker meg rundt, stjeler TOW'en, dreper tanks Hmm.. Det er jo det vi har helikopter og commandere for da..
kenneth11 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Som nevnt i en del andre tråder, en ren urban map uten Blackhawk og AH-1Z, og med bare 1st person view på tanks, pluss litt mer detaljer som at idioter som går rett inn i Claymores ikke skaffer fyren som la den ut teamkills, samme med miner.
Sigga Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Det ble jo lagd en del offisielle of ufosielle maps til BF:V
MrLee Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Kenneth11: det værste er at jeg er 99% sikker på at 3rd person view kan disables i server instillinger, men de fleste admins har jo selvsagt ikke peiling på det...(hvorfor det bør gjøres altså)
chokke Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 håper de ikke fjerner nosecam på helikopter. er forferdelig å spille uten...
MrLee Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 nosecam på heli har jeg ikke problemer med, ikke 3rd person view heller (muligens den forfra og bak view'en), fordi det ikke har nevneverdig innvirkning på hvordan du bekjemper dem.
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Vi fikk jo nye baner med BF:V da. Men der kome den ingen utvidelsepakke. Blir garantert ingen nye maps før BF2: SF. Man skal aldri si aldri. Oh wait, du sa ikke "aldri". Det jeg mener er at man ikke skal si at noe er sikkert før det faktisk ER sikkert. Endret 7. august 2005 av MeTa][iC
MrLee Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 ettersom DICE sverige ikke jobber med ex pack (og jeg tviler sterkt på at level design og art folka driver med bugfixes i like stor grad som de rene programmerene, så skal du ikke se bort ifra det... Hva skal disse folka lissom gjøre? sitte på ræva?
Snorre Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Nå er det en ting folk her skal ha ganske klart. Det er Dice Sverige som utviklet BF2, og fortsatt Dice Sverige som etterutvikler/fikser BF2 med patch og lignende. Det er Dice Canada som utvikler Expansionpack-en BF2: Special Forces, og det har de gjort siden før spillet kom ut. Altså hemmer denne expansions-utviklingen ikke arbeidet til Dice Sverige på noen måte når det kommer til å fikse på bugs ol på det originale spillet. Med det tenker jeg at vi slutter å klage over det. Jeg tror faktisk ikke at det kommer flere maps på en stund. Dice Sverige har nok med å balansere de map-sene de allerde har, samt å fikse en rekke bugs ol. jeg ser heller at de fikser spillet så det blir så bra som det kan bli, og da lager noen nye maps. Uansett vil jo mod-ere og mappere der ute lage nye maps til oss. Dermed er det jo lite trolig at Dice gidder å gjøre dette for oss. Dog vil det jo selvfølgelig komme nye maps med Special Forces, noe som er vel og bra. Kommer til å fyke fra hustak til hustak som en annen batman (Les: pistol krok).
~Alex~ Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Lov å håpe. Men tror nok det er modderne som står for de store tileggene til BF2 i fremtiden. Bare se på Bf1942, tilført masse, men ikke mye bra som er tilført av EA. Til bf2 kommer det nok mye bra, men tror nok ikke det kommer til å stå © EA der.... PS. Grunnen til at EA lagde så mye til BFV (inkludert ww2 mod) var fordi modderne ikke brukte spillet, men fortsatte med 1942 og ventet på bf2 som kom ikke veldig lenge etter bfv. Endret 7. august 2005 av ~Alex~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå