Gå til innhold

hvilket lian li har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
har PC75USB (tror jeg... husker ikke helt)

 

uansett, meget fornøyd bortsett fra vibrasjonene som til tider er ekstreme (IMHO)

tror det kan være lurt å putte inn noen støydempe-matter eller noe lignende så det blir litt "press/vekt" mellom komponentene

Grunnen til vibrasjonene er nok pga. vekten til aluminium.

mulig jeg har vært uheldig og, siden jeg ikke har hørt om andre med samme problemet.

der har du nok vært veldig uheldig ja, har det selv og hos meg er det ingen vibrasjoner nå. var noen ved viftene men det løste jeg fett med pakninger.

Lenke til kommentar

Mitt kabinett:

pcv1100.jpg

Stor fornøyd fordi jeg da gikk fra Sunbeams Acryl kab (som var no bråkete plastdrit!!!).

 

Man kan faktisk demontere alt av praktiske løse deler på dette kabinettet. F.eks opplevde jeg at ei lita kule som holder døra foran lukket ble dyttet ned og forsvant (liten svart kant nederst...), men på 5 min med noen enkle skrugrep var alt på plass igjen! :grin::yes:

 

Elsker dette kabinettet for alle de praktiske triksene de har brukt!

 

Edit: Og ja, en ting til; Jeg har nå hatt kabinettet i 3-4 mnd, og har ennå ikke støvsugd der inne en eneste gang. Rett og slett fordi det ikke samler seg støv der inne! Helt utrolig deilig å slippe å bekymre seg for de små bagatellene der.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Kna leggetil en advarsel til dere som kjøper/tenker på å kjøpe lian li pc-v1000(b) Det er ikke plass til psu'er som har avtakbare drevkontakter (som min ocz modsteam) ordner dette lett med avstandspinner bak, men alikevel så er det sinnsykt irriterende!

 

Men ellers knall kabinett, spesielt Harddisk løsningene er GENIALE! Hjulene kunne vært byttet med føtter, men det er jo lett å gjøre selv. ellers er det ikke noe å utsette på dette kabinettet :D

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp Lian Li PC7BSCAND og er veldig fornøyd med det.

Jeg bestilte samtidig en blå og en rød led. Bruker den blå som power led og den røde som hdd led (orginalt er det grønn og orange).

Jeg har også satt en blå 16,5db MIST vifte i front,slik at man ser blått lys gjennom støvfilteret.

Det ble PENT. Ikke for diskret og heller ikke "helt fjortis". :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettopp Lian Li PC7BSCAND og er veldig fornøyd med det.

Jeg bestilte samtidig en blå og en rød led. Bruker den blå som power led og den røde som hdd led (orginalt er det grønn og orange).

Jeg har også satt en blå 16,5db MIST vifte i front,slik at man ser blått lys gjennom støvfilteret.

Det ble PENT.  Ikke for diskret og heller ikke "helt fjortis".  :)

Hvordan er støynivået på dette kabinettet.Ser at veldig mange av lian li kabinettene har 80mm vifter,mens dette har 120mm. Dette syns jeg er et "must"

i dag, da det er nok støykilder i en Pc.

 

Dette er et veldig fristende kabinett. :D

Lenke til kommentar
Hvordan er støynivået på dette kabinettet.Ser at veldig mange av lian li kabinettene har 80mm vifter,mens dette har 120mm. Dette syns jeg er et "must"

i dag, da det er nok støykilder i en Pc.

 

Dette er et veldig fristende kabinett. :D

Siden jeg har pc'en i stua er jeg VELDIG kresen på støy!

I mitt kabinett er det 5 vifter. 2 MIST i kabinettet,1 MIST på cpu,1 i MIST psu'en og en på mitt Asus X800XT PE skjermkort.

5 vifter høres mye ut,men min pc er UTROLIG stille. Anbefales absolutt!

Jeg har også C&Q aktivert,så det gjør alt enda mer stille. :)

 

 

Slik som min pc er nå,så er jeg ENDELIG fornøyd med støynivået. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har et LL PC6070A eller hva det heter. Det som er støydempet og med den kuleste døra som noengang er levert :cool:

 

Kabinettet er helt greit.... Jeg er imidlertid ikke så¨voldsomt imponert over hverken kvalitet eller tekniske løsninger som mange andre her på forumet er. :tease::tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...