sm-master Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 er ikke helt sikker ¨på ossen jeg har men dem funker bra ! det er bra luft gjennom strømning! selve tårnet blir varmt også etter hvert ! Lenke til kommentar
sm-master Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 noen som kan hjelpe meg ?. har luft gjennom strømningen i kabinetten noe med at selve tårnet blir varmt ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 noen som kan hjelpe meg ?. har luft gjennom strømningen i kabinetten noe med at selve tårnet blir varmt ? Hva er problemet da? Temperaturen på CPUen er jo den som teller .. Lenke til kommentar
sm-master Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 nettop den som blir varm , men alt har jo en invirking på hverandre . kjenner jo på tårnet at den blir varm etter hvert, har prøvd å legge slangene fra hverandre nå . Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Det er helt normalt at det blir varmere etter en stund, og enda varmere igjen når du har spilt en stund, det er fordi cpuen får mer belastning siden du spiller og ikke bare surfer. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Min gikk også opp og ned etter belastning, men ikke på langt nær så mye som CPU'n min nå med kjøleribbe og 120mm vifte. Vurderer faktisk en ny Zalman Reserator, er lei av viftesuset. Ser PCStyling selger for 1500kr, tror nok jeg kommer til å gå for en ny en Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har et POW Geforce 6800GT skjermkort. Det bråken en del og jeg lurte på om noen hadde brukt zalman til å kjøle dette eller tilsvarende kort. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. august 2005 Rapporter Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har et POW Geforce 6800GT skjermkort. Det bråken en del og jeg lurte på om noen hadde brukt zalman til å kjøle dette eller tilsvarende kort. Hmm... Eg har hatt Zalman reserator 1 ei god stund no. Sida før jul. Da hadde eg GeForce 6800GT... og det endte slik --> http://forum.hardware.no/index.php?showtop...mkortet+tok+fyr Altså ikkje så bra, men etter litt startsproblemer blir eg meir og meir og meir glad i reseratorn min. Så glad at eg kjøpte meg ein til. Her er noken bilder av oppsettet http://venes.org/bilder/pc/vann/ Lenke til kommentar
maxell Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Vurderer å gå til anskaffelse av dette settet (og helst en ekstra cpu-blokk). Er det noen som vet om dette settet er tilstrekkelig til å kjøle ned 2 stk. Opteron 244 pluss et Matrox Millenium 750? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå