Gå til innhold

Nikon D70-tråden (spørsmål og tips her)


Anbefalte innlegg

Nekter de, så hev kjøpet og kjøp kameraet minst like billig et sted der de er litt mer seriøse og selger norsk modell (norsk modell finnes faktisk billigere enn Japan Photo sine EU modeller).

5362028[/snapback]

Jeg ser du stadig nevner at seriøse butikker som selger norske modeller ofte er billigere eller ihvertfall like billig som Japan photo eller nettbutikker. Mulig dette er tilfelle i Oslo og andre større byer, men her i distriktet hvor jeg bor er valget enkelt hvis du ønsker å spare en tusenlapp eller to. Japan Photo har bra priser, men selger ofte EU-modeller. Ellers er nettbutikk eneste konkurransedyktige alternativ.

 

Et eksempel: En lokal butikk her har fortsatt D70 (ikke s) inne som de har priset til 8990,- (kun hus !!). Ikke rart noen butikker blir tvunget til å legge ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Hei,

Prøv http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?Re...1722&plid=21722. De har også butikk i Oslo. Har planer om å handle der selv.

5720264[/snapback]

Vel, dette er med en Sigma 18-50mm linse. Ikke den standard lina som Nikon leverer med...

 

I prisguiden finner jeg ikke noe fornuftig, etter det jeg kan se er Japan Photo en av de billigste med 8500kr.

5720298[/snapback]

 

Søkte litt rundt og fant ingen under 9.000,- med kit på nettet. Raskt søk riktignok.

 

JP er vel ganske rimelige på d70S. Kjøpte min d70 der for en stund siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...