Gå til innhold

Tips til klansider-menyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

God dag. Jeg holder på å lage en klanside, hvor jeg programmerer med PHP/MySQL etc. I dette øyeblikk skal sette opp en liste over menyen, slik at jeg får en bedre oversikt over hva jeg skal programmere. Alene kommer jeg ikke på så veldig mye å ha med i menyen. Derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe meg.

Hva vil en klanside (CS, Halo, WoW, BF etc.) ha i en meny?

Foreløpig har jeg med følgende:

- Hovedmeny

- Startsiden

- Nyheter

- Kamper (kommende/spilte)

- Premier (noen som har et annet navn til det ordet?)

- Sponsorer

- Gjestebok

- Webchat

- Kontakt

- Medlemmer

- Liste over medlemmer

Jeg surfer litt rundt på klansider for å få idéer om hva de bruker å ha med på sidene sine, men jeg tenke kanskje dere også hadde noe å komme med. Håper det. Takk for all hjelp som kommer.

Med vennlig hilsen

Vidar Slettjord

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Forum ^^

-Replays, repetisjoner av spesielle kamper. (Hvor medlemmene kan legge ut replayene så andre kan se dem)

-Repetisjons kommentarer, medlemmer legger ut et ønske om at noen kan reviewe en replay (som de velger). Dvs at (clanen min har en egen ''Replay Commander'' som tar seg av sånne ting) hvem som helst kan skirive om en replay.

Her er et eksempel: (fra replay commanderen i clanen min, bfme)

Review

Game : COI| Tharkun vs COI| figure^^

Version : 1.02

Date : 2005.06.17 22:46:56

Time: 00:27:10

Map : Fords of isen

COI|Tharkun - Gondor - Team 1

COI|figure^^ - Mordor - Team 2

Dette var en underholdende kamp, der Figure brukte sin Troll muma BO, som ser ut til å funke mot nesten alt untatt Rohan Tharkun prøvde seg på Three horse shield rush, og fikk ned en del tårn og ikke minst troll buret til fig.

COI|Tharkun

=========

En nokså god åpning, med dual farms i basen, 2 settlements, og rett på harassing, ledet av Perrin først. Plagde Figure ved å sende den ene FS gruppen til den øvre farmen til fig, og perrin på den nedre.

Når hestene kom på brettet, tok han tilbake farmene sine, og startet en ny bølge av harasing mot basen til Figure. Dette gjorde bob-bob utslag, ettersom du fikk ned trollburet, men mistet en hestegruppe.(+)

Etter at Figure fikk ut trolla sine, var plutselig ikke knightsene så nyttige lengre. Men harassa, det fikk han til. Enda en gang fikk han ned trollburet til Figure.

+ Brukte faramir til å ta troll.

+ Fikk ned Trollburet 2 ganger

+ Da det avgjørende angrepet til fig kom, svarte du med å gjøre hestene nyttige ved å harasse basen til Fig.

- Lite defense i basen, noe som gjorde at du tapte. Faramair(L1) og perrin klarrer ikke å ta 3 mumakills og 2 troll... Hadde dog endel, med 2 katapulter.

-=[VS]=-

COI|Figure^^

=========

God åpning her og, en slaughter house og en 1pit, for å sikre økonomien, noe som viste seg å være nødvendig. Klarte å få MC med en pit, og creepa relativt tidlig i kampen (+).

Middle game gikk han trolls og mumakills. Tharkun var farlig nær ved å ta ned buret før et troll ble født, men det ble spawna akkurat i tide. Hadde roen og kontrol, og fulgte godt med når trolla løp etter hestene.

Når mumakillsene først kom på banen, var kampen allerede avgjort. Lite defense i basen til Tharkun som sagt, gjorde at 3 mumakills og 2 troll kom inn. Basen gikk ned kjapt...

+ Fin creeping, tok omtrentlig alle creepene på hele kartet

+ Fikk opp mumakils rimeligt kjapt

- de to første tårna (early game) ble bygget rett ved siden av hverandre i fronten, noe som gjorde at hele den bakre delen av basen din var ubeskytta...

En nokså laber kamp, kort og grei Et lite tips til Tharkun før jeg runder av reviewen: når et tårn skyter på hestene dine, så gå bak bygningen, da klarer ikke tårnet å skyte på hestene lengre, men bygningen går ned allikavell.... (hendelse: trollbur).

Underholdenhet: 8/10 , ikke for lang, og en nokså original BO fra mordors side.

Figure: 7/10 - veldig bra gjenomført BO

Tharkun: 5/10 - hadde absolutt potensiale, men det er noe som liksom mangler.....

Skrevet
- Premier (noen som har et annet navn til det ordet?)

Vet ikke om det er blitt sagt (orket ikke å lese igjennom alle postene), men "Meritter" er vel kanskje et bedre ord ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...