Gå til innhold

Mystiske silikon-kuler som fulgte med HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker for svar.

Tenkte i grunnen at det var noe som absorberte fuktighet, men var ikke helt sikker. Tror jeg henger den på innsiden av kabinettet, siden jeg ikke har noen annen plass å kaste den ;) (greit å ha).

Harddisken kom ikke i isopor, kom i bobleplast (som jeg ikke har tenkt å spise :p).

Henge det på innsiden av kabinettet? Hva skal det være godt for? Hvis det er så fuktig luft der du har PCen at du trenger å avfukte luften holder det ikke med en sånn pose. Den blir nok som det er sagt mettet av fuktighet og slutter nok ganske raskt å fungere etter at den kommer ut i "friluft". Tenk på all luften som passerer gjennom kabinettet ditt, å henge posen der er det dummeste jeg har hørt. :D

 

Og en annen ting. Til dere som spiser "datafór" det er selvfølgelig ikke meningen at man skal spise det. Det er nok ikke direkte giftig, men kan nok inneholde både bakterier og div. usunne forurensninger. Hensikten med å bruke f.eks. maisstivelse er at det er biologisk nedbrytbart, i motsetning til syntetiske produkter som isopor. :no:

Endret av Pengu
Lenke til kommentar
Henge det på innsiden av kabinettet? Hva skal det være godt for? Hvis det er så fuktig luft der du har PCen at du trenger å avfukte luften holder det ikke med en sånn pose. Den blir nok som det er sagt mettet av fuktighet og slutter nok ganske raskt å fungere etter at den kommer ut i "friluft". Tenk på all luften som passerer gjennom kabinettet ditt, å henge posen der er det dummeste jeg har hørt. :D

Ok, var ikke helt klar over det ;). Men den gjør ikke noen skade, så da gidder jeg ikke skru opp igjen kabinettet for å ta den ut :p.

Lenke til kommentar

Jeg og en kar på jobben ringte giftinformasjonsentralen og spurte om dette for noen måneder siden. Fikk som svar at det er kun for å tiltrekke seg fuktighet og inntak at dette er så godt som helt harmløst, med mindre du forer 100 poser til en baby så går det helt fint, etter det så spiste vi endel kuler, smakte ingenting og var hardt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...