Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som ferien er her tenkte jeg å ta opp igjen cooking, har 284 skill så tenkte jeg skulle skaffe meg savory deviate delight recipen, få meg en haug med costumes så løpe rundt å skille fishing :p Som så leder til cooking skilling... kanskje noe Nat Pagle også.

Skrevet
Dreamweave sirclet er mye bedre

9608411[/snapback]

Den er jo ikke det for en lock... Er det ikke bare healing på Dreamweave greia?

9608455[/snapback]

http://www.wowhead.com/?search=Dreamweave

+47 dmg på 3 deler. Men det er endel spirit på, da. Så jeg ville sett etter noe annet. Med +dmg og stamina.

Etter å ha hjulpet en kamerat litt med addons, og ymse, for warlock'en hans fikk jeg lyst å leke litt med en selv. Level 8 så langt. Lett som en lek :)

Altoholic ftl :blush:

Skrevet
Nå som ferien er her tenkte jeg å ta opp igjen cooking, har 284 skill så tenkte jeg skulle skaffe meg savory deviate delight recipen, få meg en haug med costumes så løpe rundt å skille fishing  :p  Som så leder til cooking skilling... kanskje noe Nat Pagle også.

9608947[/snapback]

Får kjøpe min for 60g :p

Skrevet
Nå som ferien er her tenkte jeg å ta opp igjen cooking, har 284 skill så tenkte jeg skulle skaffe meg savory deviate delight recipen, få meg en haug med costumes så løpe rundt å skille fishing  :p  Som så leder til cooking skilling... kanskje noe Nat Pagle også.

9608947[/snapback]

Får kjøpe min for 60g :p

9609093[/snapback]

Ja jøss du, din på AH er 35g og det er billigste og jeg kjøper ikke den engang :p

Skrevet

Jeg husker jeg kjøpte min for 8g i sin tid, på AHet i Gadgetzan, og det var jo dyrt :p

Da hadde jeg spilt i 10 timer og bare loka rundt i Barrens og drept ALT i en evig jakt på den forbanna recipen som aldri droppa.

Fant den på AH og insta buyout :p

Tjente aldri noe særlig på det, tjente mer på å selge jordbæris til guilds som dro til MC for første gang :p

Skrevet
Vel vel, finnes mange som faktisk ikke vet verdien så :)

9609121[/snapback]

Er ikke noe problem å selge for en 30-40g... Men venter jeg på riktig selger får jeg den for rundt 10g så... Eller den dropper for meg igjen...

Skrevet
Jeg kommer med en forespørsel til dere som spiller horde på Grim Batol jeg. Jeg ønsker meg Echeyakee, men han er jo ikke veldig lett å få tak i, så da trenger jeg hjelp til å spawne han...

Hadde det vært mulig for en av dere her å ordne det? Jeg kan helt sikkert betale en sum hvis det er det om å gjøre. Hadde vært veldig, veldig allright i alle fall :-)

9607961[/snapback]

Grim Batol, jeg er Alliance.. Men hvem er du.. nicket dit ? :p

9607998[/snapback]

Valel er nicket. Du da?

9608176[/snapback]

Olefole, er jo bare og sjekke siggen men :)

Skrevet (endret)

Arr, da var Illidari Council down og Illidan står igjen ^^

Blir spennende å se åssen det går, og om vi har noen sjans på å få han ned denne resetten, vi greide til 82% uten å vite taccs eller noe riktignok, men phase 1 er jo bare tank 'n spank :p

Så ja Djrabbit, vi tok dem etter du logga ^^

Endret av lilleslem
Skrevet

Siste blå item bytta på magen og den er full epic. (Se bort fra trinketer dem bytter jeg etter behov med trinketmenu) Begynner å bli fornøyd med magen nå. :)

Skrevet
Savory Deviate Delight-recipeen kan (bør) koste fra 5 til 15 gull. No more, no less :)

9609868[/snapback]

Neida. Det er bare når du skal kjøpe det. Om du finner den selv er den jo automatisk verdt 250% mer :)

Skrevet
Siste blå item bytta på magen og den er full epic. (Se bort fra trinketer dem bytter jeg etter behov med trinketmenu) Begynner å bli fornøyd med magen nå.  :)

9609872[/snapback]

Ja, det er deilig og bli full epic. Husker jeg var veldig happy jeg også..

Skrevet
Dreamweave sirclet er mye bedre

9608411[/snapback]

Den er jo ikke det for en lock... Er det ikke bare healing på Dreamweave greia?

9608455[/snapback]

http://www.wowhead.com/?search=Dreamweave

+47 dmg på 3 deler. Men det er endel spirit på, da. Så jeg ville sett etter noe annet. Med +dmg og stamina.

Etter å ha hjulpet en kamerat litt med addons, og ymse, for warlock'en hans fikk jeg lyst å leke litt med en selv. Level 8 så langt. Lett som en lek :)

Altoholic ftl :blush:

9609013[/snapback]

Shadoweave har ikke så mye stamina, men en haug med +dmg. Litt enchants, så får du stamina, evt. så kan du unyttiggjøre det og satse på +dmg.

Skrevet

Har akkurat blitt 25 med BE og tenkte jeg var ganskeferdig i ghostlands. Så jeg gikk over til EP, der var det bare unknowns. må jeg ta båt fra silvermoon elns??

Skrevet
Har akkurat blitt 25 med BE og tenkte jeg var ganskeferdig i ghostlands. Så jeg gikk over til EP, der var det bare unknowns. må jeg ta båt fra silvermoon elns??

9610365[/snapback]

Det finnes en orb helt inne i Silvermoon som du må trykke på, så kommer du til Undercity.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...