Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjeda meg og laga et "fantasi-item":

Very Big Smoke

-3000 Armor

-3000 Unhealthyness

Equip: Increases chance to get cancer by 30%

Durability: 0/0

:D

Endret av DiskSpace10GB
Skrevet (endret)

Jeg master lootet nettopp Drakkisath, og han hadde beaststalker tunic. En av hunterne sa "I could need an extra one", som jeg tok for å være ironi. Så sa en annen hunter need, så gav jeg den til han. SÅ klikka han andre å sa han kunne rolle på en til, som han kunne ha en annen enchant på. Han hadde en fra føra. Hva syns dere om dette? Gjorde jeg en feil?

EDIT: fikk en whisper igjen, så vi skveret opp. men vil gjerne høre hva dere syntes om dette

Endret av Djengo^^
Skrevet

Om ene huntern trengte den, og den andre bare ville ha en ekstra(!?) får selvfølgelig han som ikke hadde fra før. Får da være grenser til grådige huntere :p

Skrevet
Jippi, Razorgore ble tatt ned av Ephorate på BB for første gang i går :D

Sliter litt med å finne valeztrasz (ellerno) taccs da ><

Dere kryper etter dere også ser jeg. 2. horde guild som klarer det?

Firemaw 44% i dag.

Skrevet
Jippi, Razorgore ble tatt ned av Ephorate på BB for første gang i går :D

Sliter litt med å finne valeztrasz (ellerno) taccs da ><

Dere kryper etter dere også ser jeg. 2. horde guild som klarer det?

Firemaw 44% i dag.

Vi kommer oss nå, har slitt alt for lenge med raz..får bare håpe på en rask vale kill nå, så er jo broodlord cakewalk ^^

Skrevet

Felheart beltet droppa i mc nå nettopp..Kar vant på roll!1 Begge warlockene var cubs, altså under oppsyn/opplæring i guilden, altså null dkp. Heeeldig.

Skrevet

Yarr.. Vi jobber fortsatt med å finne firemaws hemmlighet. Brukt mange timer på å slåss mot han og teste forskjellige ting, og nesten enda lenger tid på å bare sitte i BWL og se etter ting som kan hjelpe. :/

Skrevet

Hoho. I anledning innkjøp av Fiery war axe med Crusader-enchant til shamanen min, tok jeg en liten respec (full enchantment) og gikk til litt innkjøp av ok agility-gear. Jøje meg, så bra det er. Først proccer Crusader, så proccer en Windfury (med crits), og så kommer en Flurry.

Snaskens. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...