Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Outland.

for alliance eller horde? Kunne vurdert å bytte til en server hvor det er lavere queue time til bg's for horde

 

Det er ingen lav que for horde, Blizzard har merga alle battlegroups. :tease:

 

Det er ein balansert server mellom horde/alliance og.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verdt å flytte en Alliance DK fra Vashj til Sylvanas? (sier seg sikkert selv men :p )

 

Edit: Meh, får sikkert mer verdi av å overføre mainen min, den er 85 vs dk på 61.. Eneste grunnen til at jeg muligens ikke vil leave Vashj med main er vel at jeg er Revered med guilden. Lite raid som foregår der så jeg tar likesågodt å overfører 85 protpalan min.

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Har flyttet ett par karakterer over til Outland. Serveren er nede nå for de skulle fikse noe greier. Var forferdelig lag i SW.

 

Har hatt lag på Lightbringer også, men det er vanleg med litt lite FPS i SW på Outland. Det er jo den mest populære pvp serveren for tida.

 

Har ikke noe problem med FPS'en der, mere lag. Altså det tar tid fra jeg trykker på en knapp til det faktisk skjer in-game :)

Lenke til kommentar

Ja, ja, ja og ja.

Stemplet blir man uansett, men det er fra de kuleste gutta i gaten og de er uansett idioter.

Word.

 

Jeg har fast jobb, spiller håndball og trener minst 5 ganger i uka, er sosial med venner og er ute på en helgefyll titt og ofte. Mine venner bryr seg ikke akkurat så mye om at jeg spiller, kun noen ironiske vitser av og til! ;) Men merker at folk stempler meg som en geek fordi jeg spiller da, men til gjengjeld kunne jeg ikke brytt meg mindre :) Spilte mye da jeg hadde dame også, var ikke noen hindring, men man måtte jo prioritere der etter :p

Lenke til kommentar

Shaman, Druid eller Priest som healbot? Skal levle en ny character.

Kanskje sent nå, men sist jeg spilte så var Druid elendig som healing før man kom opp i litt level...Priest var veldig bra når jeg levlet opp for et par mnd siden.

 

Druid er per no den classes som kan pumpe ut mest hps av alle healers. Men så har vi restodruid kun hps å lene oss på også. Ingen dmg reduction cooldowns, ingen 10% ekstra armor til tank, ingen power word barrier, ingen spirit link totem etc.

 

Så det blir en smakssak. Eg ville rolla prest/druid/hpala. I den rekkefølga. Prest er litt meir fleksibel på healinga (imo).

Lenke til kommentar

Lol, fikk lyst til å teste nå siden jeg er syk. Da jeg prøvde å innstalere det kom det opp at jeg ikke hadde nok ram. Greit nok, jeg sitter på en Acer Asperie One, men herregud da. Spillet kom jo ut for mange år siden.

 

Spillet er oppdatert flere ganger siden det kom ut. Det krever en relativt god PC i dag for å spille på høyeste instillinger.

Lenke til kommentar

Lol, fikk lyst til å teste nå siden jeg er syk. Da jeg prøvde å innstalere det kom det opp at jeg ikke hadde nok ram. Greit nok, jeg sitter på en Acer Asperie One, men herregud da. Spillet kom jo ut for mange år siden.

 

Det går ikke an å spille det på en One, trust me jeg har prøvd :p 2-5 fps på absolutt laveste innstillinger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...