Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Verre med meg, som har spilt Doom, GTA og Diablo siden åtteårsalderen. Jeg må jo være en tikkende bombe skal vi tro media? Tvert om er jeg den roligste personen jeg kjenner. Bare svada alt de skriver. Såvidt jeg husker er det gjort research som kan tyde på at barn som spiller voldelige spill faktisk blir roligere som voksen, i forhold til noen som nektes å spille slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som bare orker å lese overskriftene..

 

I manifestet sitt sa han at han anbefaler folk som trenger mye tid alene å spille WoW, for å kunne bruke det som unnskyldning for å forsvinne i lengre perioder, alle vet at hvis man spiller wow blir ikke folk bekymret om man ikke svarer telefonen over en tid, hvis man vil "forsvinne" fra familie og slekt sitt overblikk sier man at man skal besøke en venninne i Norge fra WoW, eller drar på "guild-treff". Han mener det fungerer perfekt som cover for å få folk "off your back", og dermed tid til å drive med andre ting. WoW-spilling er visst en normal unnskyldning for å forsvinne i dagesvis fra telefon og sosialt liv ellers, og for å isolere seg (så man får tid å skrive 1600 siders manifester og planlegge aksjoner tydeligvis)

 

Han nevner også Call of Duty:MW2 som en bra treningssimulator.

Han brukte også ett år på å bare spille WoW "hardcore", for å distansere seg fra det daglige samfunnet og deltok i masse guildraiding. Guildmatene hans sier han ikke kunne "skadet en flue". De tok jo litt feil..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Likevel skuffet over at NRK biter på det.

 

Hadde ikke trodd at de ville gjøre noe slikt.

 

Det snakker jeg om, folk som leser NRK vil sluke dette rått og nekte ungene sine å spille, og tror det er en direkte sammenheng.

 

 

Edit: tror vi snakker om 2 forskjellige ting, forrige posten min var til M3X, og angår aviser som sier at det er spillenes skyld at ABB gikk amok, noe som er feil.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Min bedre halvdel nevner nå hver gang jeg spiller at det gjorde massemorderen også; jeg repliserer vanligvis med at "jepp, nå sitter det 12 millioner tikkende bomber rundt om i verden; best du holder deg unna..." elno.

 

Jeg syns det er et billig poeng og svært lite moro å på sett og vis bli sammenliknet med en av de største massemorderene i verden. Det største problemet er at de som mener WoW er så farlig; de har aldri spilt det, og har overhodet ingen formening om hva de snakker om.

Lenke til kommentar

Folk som gjør sånt har sikkert lest krimbøker også. Er det noen som drar en link der? I mange krimbøker er det jo detaljerte beskrivelser av hvordan man kan drepe folk. Men neida. Krimbøker er jo helt ufarlig.

 

Ja, det blir samme greia. Og det er helt bak mål.

Lenke til kommentar

Går det ann og betele med paypal for game card på blizzard store? Merker at det var mye billigere og betale for 3 månder der, en på gamestop her.

 

Vet ikke. Men du kan kjøpe 2 mnd'ers gamecard fra Offgamers.com. Koster 150,- kroner og der kan du betale med PayPal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går det ann og betele med paypal for game card på blizzard store? Merker at det var mye billigere og betale for 3 månder der, en på gamestop her.

 

Vet ikke. Men du kan kjøpe 2 mnd'ers gamecard fra Offgamers.com. Koster 150,- kroner og der kan du betale med PayPal.

 

Blizzard tar ikke imot Paypal, men finner ikke gametime på Offgamers, bare Cd key's osv.

 

Edit: Fant det.

Endret av Teagr5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...