Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags DPS ligger dere på (roughly) i random heroics? Både raidgear og ikke. Klarer å presse ca. 11k på bosser som ikke har allverdens kjipe mekanismer (dvs. nogenlunde tank'n'spank hvor jeg ikke bruker 80% av tiden på å jogge rundt omkring etter spaker og slikt). Gjelder normals og heroics med 4 deler pvp, resten levlegreens/blue.

Topper stortsett random dps-metre, men det er sjeldent det er en god indikator. :>

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg dpset en heroic (sånn to måneder siden) gjorde jeg 17k i tank-gear og pvp-spec. Alt under 15k er latterlig.

DK Blood. Explains it all.

btw: alt under 10k er til å grine av.

Skrevet (endret)

Trenger hjelp til å drepe den grønne edderkoppslangehesten med horn utenfor Darklord Fuckwits lair. Noen som kan hjelpe?

Du finner en fin guide på det her.

Endret av Slimda
Skrevet

Jeg har sett peaks på 14k, men da er det vel ikke for ille tatt gear i betraktning. Første heroic i går, var litt spent på om jeg var godt nok gearet eller ikke.

Grei humble brag der ;)

Skrevet

Jeg har sett peaks på 14k, men da er det vel ikke for ille tatt gear i betraktning. Første heroic i går, var litt spent på om jeg var godt nok gearet eller ikke.

Skills over gear, alltid. Dette burde da du vite av alle!

Skrevet

lvl85 Arcanemage ilvl349: 15-17k

lvl85 balancedruid ilvl349 10-12k (ca samme som feral tank)

lvl85 retripala ilvl253 8-10k (ikke spilt mye som retri, ca samme som prot)

lvl82 survivalhunter ilvl274 8-9k (normal instance)

Ser for meg huntern på topp av listen etterhvert :)

Skrevet

Er så sykt lei Balance Druid om dagen. Får ikke til å gjøre mer enn 16-18k raid dps.

Har en hunter jeg vil få opp til 85, men det frister ikke å gjøre Northrend innholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...