Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Friksjon: er den jeg er på jakt etter! :D

Jeg kom over den ved ren tilfeldighet, og lyden fra NPCScan skremte vettet av meg..

Skal jeg farme mount, blir det i Deepholm, etter Phosphorenscent stone drake eller hva den nå heter :p

Jeg instl. det nå og testet lyden. Shit, den kommer til å skremme dritten ut av meg! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant Arcturis en gang på hunteren min med den addonen og jeg shittet brix så det smalt.

Det var bare en draenei som hadde tamet den og køddet med meg :(

Skrevet

Jeg ga opp PvE i WotLK når jeg mista heroic macen fra TOC 25 man. Blir nok PvP resten av min wow karriere.

er ikke det kjedelig å være taper? :blush:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ga opp PvE i WotLK når jeg mista heroic macen fra TOC 25 man. Blir nok PvP resten av min wow karriere.

er ikke det kjedelig å være taper? :blush:

Skjønte ikke helt hva du mente?

Uansett, så fikk jeg høyeste roll på den og han som tok den fikk lavest. I PvP slipper man tull med GM og rolls på items. Her trenger man bare 1 til 2 kamerater og allikevel skaffe seg utstyr uten ekstra tull.

Skrevet

1% miss chance. 1% av angrepene dine bommer. 7000x1,01 = 7070.

Den utregningsmetoden er ikke helt nøyaktig, men du ser hvor fantastisk stor forskjell det gjør.

Skrevet

edit: Pokey sa det.

Diminishing returns.

0-1% crit = 1% mer dps.

1-2% crit = 0.9% mer dps.

Noe sånt.

EDIT: Hvorfor må du edite posts når jeg trykker reply :(?

Skrevet (endret)

Diminishing returns er på critRATING ( veldig mulig jeg tar fullstendig feil ), ikke hele prosent. Det er cappet på 75% crit, men før det er 1% crit når du har 0% crit en like stor økning som om du har f.eks 50% crit.

Det er, med mindre du må holde en buff oppe som du bare kan få fra crits, eller noe annet class-spesifikt.

Endret av Detectable
Skrevet

Diminishing returns er på critRATING ( veldig mulig jeg tar fullstendig feil ), ikke hele prosent. Det er cappet på 75% crit, men før det er 1% crit når du har 0% crit en like stor økning som om du har f.eks 50% crit.

Det er, med mindre du må holde en buff oppe som du bare kan få fra crits, eller noe annet class-spesifikt.

Slik som jeg forsto det var Dminishing return at når du har x antall av en stat vill dette redusere verdien for en stat.

Slik som Dodge og parry.

Skrevet

Og der var først Magmaw nede! :D

Vi var en elemental shaman, meg som balance druid og en hunter som måtte drepe adds. Ble tøft egentlig. Måtte passe ekstremt godt på mana pool.

Heldgvis gikk det :p

Tok vel en 20 forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...