Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Apropo rare spawn, så burde det jo være mulig for å finne Lost Time Proto dragen nå som Northrend nesten er tomt.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Mitt første gull! :new_woot:

Grattis! Du kommer til å få noen tusen til gjennom levlinga :)

Skrevet (endret)

Fikk Time-Lost etter en uke camping way back when. Satser på å få den i Deepholm også etterhvert. Men først skal jeg å 525 i arkeologi.

Endret av Wacom
Skrevet

Og der dinget man 525 Archaeology! Herregud som det tar tid. Nå sitter jeg bare og forbanner meg over å få kun 3x3 fragments de få gangene jeg endelig får Tol'vir digsites.

Skrevet

Og der dinget man 525 Archaeology! Herregud som det tar tid. Nå sitter jeg bare og forbanner meg over å få kun 3x3 fragments de få gangene jeg endelig får Tol'vir digsites.

Haha, jeg har 5! Har du for mye fritid? :p

Skrevet

For øyeblikket, ja. Endrer seg heldigvis ganske snart. Plutselig har jeg nesten ingen fritid til å spille. :(

Skrevet (endret)

Stemmer det, han var jo leecheren :!:

På andre forums ler de sikkert av han, lol this douchbag bought this mount for 85k! :cool:

Endret av nagina
Skrevet

For øyeblikket, ja. Endrer seg heldigvis ganske snart. Plutselig har jeg nesten ingen fritid til å spille. :(

Tar jo hundre år. Noen tips?

Skrevet

Så latterlig enkelt som det er å tjene gold i Cataclysm trenger jeg ikke en bot. Skrev jeg vel egentlig for en del sider tilbake, men det er vel for vanskelig å lese sånt.

Så ikke det :innocent:

Men joa. 15 min ore grind over 3 dager, så vart det 10k i boks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...