Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG HORE, tok twins i dag, bydde som f på diademet for å få Deathdealer's Helm, og tapte med lusne 8 dkp for en paladin. Suger maks at paladins i det hele tatt skulle trenge samme questitemet. Passer liksom ikke helt :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I går så jeg mitt aller første epicdrop, et 2h sverd i ZF. Shadowblade, tror jeg det het. Det proccet ihvertfall en shadowbolt.

MEN jeg er priest, og jeg fikk ikke neede :'( Ville jo gi det til warrioren min!!

Fyyyy faen, et 39 epic sverd i BG er jo.. pørrrfikt!

Sorry, måtte bare rope litt.. følte meg litt bedre etter at jeg kjøpte Witchblade med warrioren da ^^

6801129[/snapback]

'

Shadowblade er en epic 1 hånds dagger...

Shadowblade

6801816[/snapback]

Tipper han mener Nightblade

6802340[/snapback]

Riktig det :)

Skrevet (endret)
Whiiii, exalted med Zandalar tribe. Mojo på Demoniac-skuldre og epic neck, here I come.

+500dmg hvis jeg bruker Tome of the lost og DM-trinketen. Et mål er nådd. :)

6805501[/snapback]

Tenkte jeg skulle bli exalted i får jeg også, meg manglet 200rep når vi var ferdige med jin'do :ermm: men jeg greide å huke tak i meg Fang of Venoxis . Til og med Zulian tigern droppet, forbannte meg over at jeg ikke hadde nok DKP.

Endret av xanth0s
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
Beklager dårlig spørsmål.. Men, jeg er Knight Lietunant nå, har 26,024 i honour rating nå. Hvor mye trenger jeg til neste rank?

6806700[/snapback]

Det kommer helt an på hvor mye honor de andre på serveren din har, så ingen vet det enda. :]

jeg greide å huke tak i meg Fang of Venoxis

Skaffa den til shaman'n min aller første gang jeg var i ZG, første guild run. Vi tok 1 eller 2 bosser bare. ^^

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Er det noen guider på hvor det lønner seg å få rep med hvilke klasser uavhengig av yrker?

Full rep med krigeren så får jeg bare caster trinketer osv hadde ikke vert noe særlig.

Skrevet

War. Du kan sjekke hos Blizard Europe. Der står alt du trenger å vite.

Som eksempel cenario hold, timbermaw hold osv for alle proffesions.

Samme gjelder for BG`s

Skrevet
Whiiii, exalted med Zandalar tribe. Mojo på Demoniac-skuldre og epic neck, here I come.

+500dmg hvis jeg bruker Tome of the lost og DM-trinketen. Et mål er nådd. :)

6805501[/snapback]

Tenkte jeg skulle bli exalted i får jeg også, meg manglet 200rep når vi var ferdige med jin'do :ermm: men jeg greide å huke tak i meg Fang of Venoxis . Til og med Zulian tigern droppet, forbannte meg over at jeg ikke hadde nok DKP.

6805964[/snapback]

kjøp 2 bijous? jeg kjøpte mine 3k siste rep ellerno.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
Hva må man gjøre får å kunne ta fiskebossen i ZG? :p

6808399[/snapback]

Man slår på den så den dør. :]

Den store haien i Azshara heter Maws, han er en del av questet til scepteret til AQ.

maws_3.jpg

Video: http://video.google.com/videoplay?docid=-8...37927405&q=maws

Skrevet (endret)

men trenger vi noe for å sommoune han? :D

edit: fyren dropper ikke noe... han eksisterer bare for å droppe en blue scepter shard..

Endret av grimsbo
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
men trenger vi noe for å sommoune han? :D

edit: fyren dropper ikke noe... han eksisterer bare for å droppe en blue scepter shard..

6808715[/snapback]

Han må nok summones ja, men du får et par ting når du completer questet. :p

http://www.thottbot.com/?qu=8729

Skrevet

Tenkte på fiske faen i ZG jeg da, hvordan får vi han frem? Kunne vært morsomt å ta han, drepe han blir nok ikke noe prob! Guilden er leet i lange baner den^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...