Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var det man fikk DLet de Cata filene uten å ha forhåndsbestilt cata på battle.net igjen? Endte med at jeg skal i butikk og hente spillet mitt istedenfor, da jeg bor sånn 5 min unna butikken.

Du trenger ikke patchen for å starte og spille.

Skrevet

Angrer STERKT på at jeg bestilte fra spaceworld.no egentlig. Jeg har ikke fått mail om at pakka er sendt (om de gjør dette) så da sendes pakka til Mandag regner jeg med. Jeg får da ikke spillet før Tirsdag og dermed går jeg glipp av 12-14 timers spilling etter launch. Fy jeg er dum :(

Samme her. Jeg skrev en hendvendelse angående min ordre på fredag, der jeg spurte når de skulle sende ut spillet. Fikk til svar at det skulle pakkes og sendes samme dag, men har ennå ikke fått noe sendings-/leveringsbekreftelse. Har aldri kjøpt noe fra de før og vet ikke om de sender ut slikt. Er det noen andre som har erfaringer med forhåndsbestillinger fra Spaceworld.no?

Jeg og sendte en mail for ikke så lenge siden. Vi får bare stole på det som blir sagt. Personen jeg fikk svar sa at jeg sannsynligvis får spillet på release eller kanskje dagen før.

Hadde vært supert om spillet lå i postkassen i morgen, men jeg tviler litt. Om jeg dermed får spillet på Mandag så kommer jeg definitivt til å bruke Spaceworld.no mer i fremtiden :p

Jeg fikk spillet i dag. :D

Skrevet

Planen er som følger:

- Jobbe til 18:00

- 19:00 - Hjemme, spise middag

- 19:30 - Sove til 22:00

- 22:00 Logge på og stå i kø (Outland)

- 22:30 Farme siste 600 Justice

-- Slappe av og se hva som skjer frem mot 00:01

Spille til krampa tar overhånd!

Skrevet

Planen min:

1700 > Handle stæsj, mat og snop!

1800 > Farme litt JP/Bilgewater rep om jeg gidder

22/2300 > Logge av i orgri ca, vet ikke helt. Kjøre til nederland og vente i kø til 2400

2400 > Kjøre hjem og spille

:new_woot:

Skrevet

Bor i Tyskland, og for å unngå tull kjøper jeg i Nederland. Kjøper jeg i Tyskland blir jeg sikkert bundet til en tysk server av noe slag, og det er nekt. Nederland ligger typ 20min unna med bil. NP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...