Pastagutten27 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Awesome! Vurderer sterkt å "dra hjem pga sterk hodepine" imorgen altså
Slimda Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 kanskje logge ut i ZG? Skal gi tigeren et siste forsøk idag... Tok ZG på søndag. Og kom faktisk på at "pokker, reset på onsdag..."
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Haha Jeg er ferdig tidlig imorgen så jeg greier meg, blir spennende å se
nagina Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Mistenker jeg har lengre lunch pause enn normalt
nazrm Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Alle i Azeroth blir porta til nærmeste graveyard når man logger inn, så tror ikke det blir mulig å gjøre noe tull!
Pastagutten27 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg leste litt på mmo-champion og fant ut at Druids, Paladins, Priests, og Shamans vil få talentsa sine reseta. Noen som vet noe av grunnen til dette?
nagina Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Eller evt, blir teleportet dit du man har HS?
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg leste litt på mmo-champion og fant ut at Druids, Paladins, Priests, og Shamans vil få talentsa sine reseta. Noen som vet noe av grunnen til dette? Er det jeg prøverå finne ut av siden jeg selv spiller retridin. Alle i Azeroth blir porta til nærmeste graveyard når man logger inn, så tror ikke det blir mulig å gjøre noe tull! Not amused.
nazrm Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Eller evt, blir teleportet dit du man har HS? That being said, where will players be when they log in? I know in beta it sent people to either the outside of Orgrimmar or the outside of Stormwind. Have you guys finalized where people are going to actually log in? TC: Yeah they'll log in alive at the nearest graveyard of the zone they were at. http://www.mmo-champion.com/content/2086-Patch-4.0.3a-on-live-realms-this-week Står i det intervjuet med Tom Chilton!
Pastagutten27 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg leste litt på mmo-champion og fant ut at Druids, Paladins, Priests, og Shamans vil få talentsa sine reseta. Noen som vet noe av grunnen til dette? Er det jeg prøverå finne ut av siden jeg selv spiller retridin. Jeg spiller Priest som main og Paladin som alt, så det hadde vært kjekt med en oppsummering på hvorfor talentsa blir reseta nå som jeg endelig har funnet en bra måte å specce på. Si ifra om du finner ut av det, da!
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg skal iallefall løpe gjennom Barrens ett par siste ganger før the Shattering. Will do, Bysno Endret 23. november 2010 av Friction#
Pastagutten27 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg vurderer det samme. Ta et par screenshots her og der, så jeg kan mimre tilbake om noen år.
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg spiller Priest som main og Paladin som alt, så det hadde vært kjekt med en oppsummering på hvorfor talentsa blir reseta nå som jeg endelig har funnet en bra måte å specce på. Si ifra om du finner ut av det, da! Nå kom jeg på en ting. Det er de 4 healerclassene som får treet reset, ingen andre. Kan vel ha noe med det å gjøre, men jeg fortsetter iallefall letingen
Sondring Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg leste litt på mmo-champion og fant ut at Druids, Paladins, Priests, og Shamans vil få talentsa sine reseta. Noen som vet noe av grunnen til dette? For druider så endrer resto talents seg noe; du slipper å ta et dps talent for å få et mana-konserverings talent (fury of stormrage -> gift of malfurion). Endringer i talent-tre gir oss en reset. Pallies får en del abilities redesignet så vidt jeg ser. Kansje grunnen til en reset for dem?
nagina Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Mistenker DISC spec blir også endret, "Archangel" og evt "Atonement". Føler også at 15% intllect vil bli redusert, er nesten for bra.
Petter Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg vurderer det samme. Ta et par screenshots her og der, så jeg kan mimre tilbake om noen år. Gjorde det med en i guilden igår i Tanaris
DontTouchMyPhone Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg har spilt litt nå på morran, og blitt whispra tre ganger om å kjøpe gull. Er det noe som skal rapporteres; sånt er vel ikke lov??
Badjoker Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg vurderer det samme. Ta et par screenshots her og der, så jeg kan mimre tilbake om noen år. Gjorde det med en i guilden igår i Tanaris Speaking of mimring. Jeg fant igjen et gammel screenshot fra 2005 hvor jeg sto som en ussel liten level 27 paladin, som hadde LØPT fra Stormwind til Ogrimmar. På screenshottet står jeg og danser med standard UI på taket på en hytte inne i Ogrimmar. Var kos å se igjen
Pastagutten27 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hva gjorde du i Stormwind som en 27 Paladin? Du er horde antar jeg, siden du sa at du dansa på en hytte inne i Orgrimmar.
Saft Suse Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 (endret) Hva gjorde du i Stormwind som en 27 Paladin? Du er horde antar jeg, siden du sa at du dansa på en hytte inne i Orgrimmar. Horde hadde ikke paladin tilgjengelig som class i 2005. Red.: La til quote grunnet ny side. Endret 23. november 2010 av Saft Suse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå