Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det noen som kan beskrive / linke den legendary 2H questet?

Jeg skaffer 25 blå Primordial Saronite osv og leverer inn, så skaffer jeg litt blod så får jeg en øks Shadow's Edge jeg skal skaffe 1000x kills/sjeler/ noe med og drepe en del bosser i icc hc og volla 2h legendary?

3/1000 nå, så deretter eller hele hadde jeg satt pris på.

Evt noen smarte tips.

Er det sånn at alle som kan bruke 2H og har 30K gull får legendaryen til slutt? Hvor er haken?

------------------------------------

Det er bedre å crafte Primordial Saronite- sett som er lvl 264 VS COrb som er lvl 245

Endret av War
Skrevet

du får et par quests der du f.eks skal bli linka med tanken på BQ, bruke en ability som abo på putri som krever 100 energy (altså en add kan ikke slowes) og ta tre breaths fra sindra, etter det begynner du vel å få fragments, etthvert guild klarer dette, men hindrer folk i pugs fra å få legendary.

Skrevet

Hvor høy level må man være for å kunne gå TOC 5 mann?

Vet det er en 80 instance, men har 4 gode spillere med 5500 GS som skal dra meg igjennom, så jeg kan egentlig bare se på =) Men hvor høy må man være for å kunne komme inn?

Tror jeg har gått der med folk i lvl 76-77.

Skrevet

Her fant jeg.

Dropper shards og blod uansett om noen har questet eller ikke?

Step 1: Join a good raiding guild. You need a good raiding guild.

Step 2: Work your way up the ranks to become a well respected, trustworthy and competitive raider who knows who to play their class.

EDIT - at this point you should already know what to do as a good raider looks into what they want and what it takes to get as well as doing a lot of theorycraft.

Step 3: Start the quest The Sacred and the Corrupt (25 primordial saronite, Light's Vengeace *Arthas' old hammer*, and Festergut + Rotface's acidic blood *quest drops from the bosses in question.*

Step 4: Turn it in and get Shadow's Edge, the axe you use to take 1000 souls in ICC.

Step 5: Survive some deadly attack from the Blood Queen, Putricide and Sindragosa ( or three bosses, forgot which ones but I doubt many people get to this phase as it is)

Step 6: Collect 30 legendary quality quest drops from ICC 25 bosses with a 25-50% drop chance.

Tadaa I think you have Shadowmourne now.

Skrevet

Blod dropper uansett, og gis ut til en person i raidet.

Shards dropper bare om man har quest for det. Har kverka en haug med 25mannsbosser, og ikke sett snurten av shadowshards.

Skrevet

Der jeg spiller er det mere sånn at begynner en å danse i orgrimmar begynner resten å si "fuck off n00b"

At du takler et slikt realm.

Skrevet (endret)

Defias brotherhood er en RP-realm, tho!

Blood dropper ikke uansett, noen må være på første questen for Shadow's Edge.

Shadowshards begynner ikke å droppe før du har gjort de 3 forskjellige questene for Blood-Queen Lana'thel (mirror-tingen som tankene har), Professor Putricide (MC abomination) og Sindragosa (3 frost breaths om jeg ikke husker helt feil). Altså du er på questen der du skal samle shadowshards.

Endret av BigJackW
Skrevet

Her fant jeg.

Dropper shards og blod uansett om noen har questet eller ikke?

Step 1: Join a good raiding guild. You need a good raiding guild.

Step 2: Work your way up the ranks to become a well respected, trustworthy and competitive raider who knows who to play their class.

EDIT - at this point you should already know what to do as a good raider looks into what they want and what it takes to get as well as doing a lot of theorycraft.

Step 3: Start the quest The Sacred and the Corrupt (25 primordial saronite, Light's Vengeace *Arthas' old hammer*, and Festergut + Rotface's acidic blood *quest drops from the bosses in question.*

Step 4: Turn it in and get Shadow's Edge, the axe you use to take 1000 souls in ICC.

Step 5: Survive some deadly attack from the Blood Queen, Putricide and Sindragosa ( or three bosses, forgot which ones but I doubt many people get to this phase as it is)

Step 6: Collect 30 legendary quality quest drops from ICC 25 bosses with a 25-50% drop chance.

Tadaa I think you have Shadowmourne now.

du skal ikke ta slag på putri og det er 50 shards, dropraten oppleves som godt over 50% hvis du er i stand til å kjøre hardmode, for høyere tempo på samlinga :)

Skrevet (endret)

@BigJack

Er klart at en "line dance" som den som er recorded ikke har så stor sjanse for å skje på realms som ikke er RP, men når folk oppfører seg som Bytex sier ser ikke jeg poenget med å spille der.

Endret av ArilC
Skrevet

Jævlig irriterende med folk som spiller wow bare for å krangle..

Møtte en i bg som bare gikk og hakket på andre folk selv om han gjorde store feil, eller ingenting riktig i bgen.

Har 4,4k GS som ikke er stort men dinga for vel snart en uke siden, og han sa at det er folk som meg som gjør at vi taper bg, mens han var alene på Stables og klagde på at ingen hjalp ham. Vi hadde bare Farm. BS og GM var nesten hordes.

Skrevet (endret)

Spiller bare solo uansett så jeg bryr meg ikke hvordan "community" er på servern.

Det er alltid noen sånne "kommandører" som flipper i vinkel hvis ikke alle følger hans korrekte og nøye planlagte slagplan for BG eller instance.

Endret av Bytex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...