Slimda Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Endelig, min første icc25-drop. Toskk's Maximized Wristguards! Så nå har jeg rett under 85% ArP. Deilig.
BaltusBrun Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 sorry, men må bare spørre! er det virkelig sånn at det er vannskeligere å spille med warrior en med andre classer?
Ercles Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Nja, for noen som er ny kanskje. De har ikke like mange "oh shit"-buttons som f.eks. en Paladin eller Hunter.
Gakks Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 sorry, men må bare spørre! er det virkelig sånn at det er vannskeligere å spille med warrior en med andre classer? Warrior under leveling = slå til mobben dør eller du dør. Mulig det har blitt gjort litt bedre nå men.
Hakasu Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Nei, jeg holder på å levle en warrior i omtrent level 30, og det er ganske kjipt, selv med heirlooms. Gikk derfor heller tank og fikk instant groups til LFG tool!
Peekabo0o Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Syntes ICC har møtt mine forventninger. Eneste jeg ikke liker er at det er en sammensatt greie. Raids kommer seg kanskje gjennom 2-3 bosser før folk begynner å hoppe av og da er det ikke lett å fortsette den samme uken. Neste uke er det akkurat samme greia. Nå er det mest PUGs jeg tenker på og ikke guild raids. Men det burde være et alternativ som feks naxx der man kan velge hvilken del man vil ta. En annen ting er det med server feil som gjør at vi må stå i timesvis for å prøve å sone inn til icc siden serveren ikke kan loaded flere instances.. Så for de som står utenfor ICC og venter på at serveren skal oppdatere seg, så kan dere utfordre meg på min lille rosa fighter http://zoomzoooom.mybrute.com Ellers så er jeg fornøyd med icc og alt som har kommet med det. Mye lettere nå å få armor til alts, bedre ammo til hunters, nytt våpenquest for de som ikke alltid er heldige med rolls eller har alt for mye penger og kjøper seg en hilt
Mauro Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Syntes ICC har møtt mine forventninger. Eneste jeg ikke liker er at det er en sammensatt greie. Raids kommer seg kanskje gjennom 2-3 bosser før folk begynner å hoppe av og da er det ikke lett å fortsette den samme uken. Neste uke er det akkurat samme greia. Nå er det mest PUGs jeg tenker på og ikke guild raids. Men det burde være et alternativ som feks naxx der man kan velge hvilken del man vil ta. En annen ting er det med server feil som gjør at vi må stå i timesvis for å prøve å sone inn til icc siden serveren ikke kan loaded flere instances.. Så for de som står utenfor ICC og venter på at serveren skal oppdatere seg, så kan dere utfordre meg på min lille rosa fighter http://zoomzoooom.mybrute.com Ellers så er jeg fornøyd med icc og alt som har kommet med det. Mye lettere nå å få armor til alts, bedre ammo til hunters, nytt våpenquest for de som ikke alltid er heldige med rolls eller har alt for mye penger og kjøper seg en hilt Seriøst? Vil du at blizzard skal gjøre instancene lettere å bedre for PuGs enn de allerede er?
Hakasu Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Den hadde ikke blitt direkte lettere om man kunne velge hvilken wing man skal attempte først, så lenge det er normal mode. I dette tilfellet måtte man vel drepe alle vingene før man kunne prøve Lich King uansett så..
Neppe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Helt ærlig kan ikke folk uten guild eller noen form for ett raid med kordinasjon forvente seg å få de beste itemsa. Dere har opp til saurfang og heroics, om det ikke er nok så finn dere en guild
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Skaff en decent pug så har du helt til putrice tbh.
Mauro Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Skaff en decent pug så har du helt til putrice tbh. Ja, og det er latterlig i seg selv at det er mulig.
lassejl Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg kjeder meg. Kan noen sende meg en scroll of ressurection? PM og jeg sender mail
Sneeky Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Okei, så her er greien. Vi er en ok guild som raider stort sett hver kveld. Og vi har hatt relativt god progress (ingen hardmodes doh)før men i icc så har vi støtt på et problem med Rotface. Festergut er lek, men Rotface får vi ikke under 15%. Har prøvd utallige kvelder. Nå som alle wingsene er åpen ville det vært lurt av oss å gå for en av de andre bossene først? F.eks Dreamwalker eller blood council. Vet ikke hvordan vanskelighetsgraden på dem er. Har raid 19.30 i dag og tenkte jeg skulle prøve dem. (er raid leader).
nagina Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Rotface er bra test for å finne noobs, DPS som har bare spilt dps class gjennom sin wow tid dummer seg ut først, som oftest... De klarer fan ikke tenke på noe annet enn DPS og dps-meter... I såfall må de ha enn del forsøk for å lære seg å flytte rævva si.
Sneeky Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Du har igrunn helt rett. Wipe årsaken er som oftest at det er en big ooze i midten, som skyldes at folk ikke løper ut med infection >_<
Neppe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Folk har halvveis begynt å selge gamecards på serveren vår nå. Greit å være rik da
Slimda Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Som raid leader, rop ut navnet til den som har infection (via vent/mumble), og be de pelle seg til helvete ut av boss-området. Når small ooze dukker opp, få en druid til å roote den, eller noe lignende. rinse and repeat.
Crispin Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Folk har halvveis begynt å selge gamecards på serveren vår nå. Greit å være rik da Ja her også, lurer på hva blizzard sier til det. Jeg synes plex ide'en fra eve online er bra, men wow er jo ikke eve.
BaltusBrun Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Fant denne guiden. En god mal for en nybegynner som meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå