Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blizzard ønsker å ha patchen ute i begynnelsen av april, men tenker allerede på å utsette noblegarden(begynner 28april) om patchen ikke er klar innen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blizzard ønsker å ha patchen ute i begynnelsen av april, men tenker allerede på å utsette noblegarden(begynner 28april) om patchen ikke er klar innen

I følge kalenderen i spillet begynner Noblegarden den 12.

Skrevet
Han var vel ikke med på og drepe selve bossen da

Var vel heller det at Hadronox døde av ADDS og ikke spillere, og da er dermed utstyret tapt. Moro dog. :D

Skrevet (endret)
Var vel heller det at Hadronox døde av AIDS og ikke spillere, og da er dermed utstyret tapt. Moro dog. :D

Fixed

Endret av Knofle
Skrevet

Northrend deposits now despawn 1 minute after mining them. This change was made to speed up respawning when nodes were partially looted.

Hva betyr dette i praksis? Despawner ikke mining nooden da noen miner den lengre? Kan 2 stykker mine samme rett etter hverandre? Skjønte ikke den jeg... =)

Skrevet

Har hatt litt fps lagg i det siste..

Av en eller annen grunn capper wow seg på 50% bruk av cpu?

Trodde WoW hadde dobbel cpu støtte?

Skrevet

Jeg får også 50% CPU usage når jeg kjører WOW. Da sliter til og med Opera å reagere kjapt på opp/ned scrolling.

Men det står at det bruker CPU0 og 1, så..

Skrevet

Sikkert samme problemet en i guilden min hadde. Gikk ekstremt dårlig for han å spille wow, men bare i wow. FUnnet ut hvordan du fikser det?

Skrevet

Ah.. mangler bare ca. 60 quest i kalimdor for å få achievementen "Loremaster of Kalimdor" -.- og jeg sliter som pokker med å finne quest.

om det er noen her som har et par "hard-to-find quest" eller lange chain quest, er det bare til å si ifra :)

et spm til :)

PvP questa i silithus, går dem på loremaster achievementen?

Skrevet (endret)

Wotlks nr. 1 grinding spot, anyone? Har skinning da, om det skulle være til hjelp. Har gjort utrolig mange bomkjøp på AH, så jeg gir det opp mer eller mindre :p

Endret av Gynekologen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...