Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det som skjer?! når jeg logger inn på wow stopper den på Authenticating, har latt wow stå på i kanskje 10 minutter nå og slått av og på maskinen. ingen ting som skjer!

Skrevet

Var en del som klaget på lagg og sånt på Burning Legion for et par minutter sia, jeg merket ingenting, men alle de som relogga har ikke kommet inn igjen.

Skrevet
hva er det som skjer?! når jeg logger inn på wow stopper den på Authenticating, har latt wow stå på i kanskje 10 minutter nå og slått av og på maskinen. ingen ting som skjer!

Samme her! AMAGAD må SPIELE! ;)

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Når login er nede, samles alle på forumet?:)

Skrevet
Hvis du flytter øyene litt til venstre for der du skriver inn navn og passord så ser du at login-serverne er nede. (for noen av realmsene i hvertfall)

Nei, for det har eg ikkje sett :O

Hehe:P Var meininga med ein litt ironisk post tbh.

Skrevet

Pactha ferdig på min bærbare og da jeg starter er jeg stuck på authentating. Åpner wowmappa og der er hele realmlist-fila borte.

Er det bare og lage en ny i notisblokk?

Jeg skal hvertfall prøve, men hva står det i deres realmlist? :p

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Virker som realism.wtf er borte.. Helt sikkert noe med alle de private serverne.

Skrevet
Pactha ferdig på min bærbare og da jeg starter er jeg stuck på authentating. Åpner wowmappa og der er hele realmlist-fila borte.

Er det bare og lage en ny i notisblokk?

Jeg skal hvertfall prøve, men hva står det i deres realmlist? :p

Borte her og... Selve fila.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet
Virker som realism.wtf er borte.. Helt sikkert noe med alle de private serverne.

Oh please!

Mange her har prøvd privatserver.

uhm ja? Derfor Blizzard har fjernet realmlist "dokumentet", slik det blir vanskeligere å koble seg til en privat server.

Skrevet (endret)

Bah! Stuck at authenticating nå etter at jeg logget av for å oppdatere addons siden onscreen messages er borte (Can't do that while stunned! Explored: Whatever!" etc.) I tilleg så er WoW-EU forumet nede -.-

Endret av flakken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...