Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du gir iallefall ikke opp. Det skal du ha. Personlig hadde jeg spurt enellerannen for hjelp for lengst ;)

Btw. hva skal du gjøre/gjør du med alle lvl 60ene dine? Er det ikke nok med 3 allerede? Jeg ville fokusert på en av dem og få dem epix osv.

Endret av Edmund Blackadder
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Argh, etter 7 forsøk fikk jeg endelig knertet demonen (lvl40 elite i Dustwallow marsh) til warlock-staffen min. Første gangen blandet en edderkopp seg inn, andre gangen fikk jeg demonen ned til 28%, tredje gangen kom en raptor, fjerde gangen 12%, femte gangen 1% (knurr), sjette gangen drepte jeg demonen, men quest-timeren gikk ut (dobbelt-knurr) og siste gangen drepte jeg ham ved quest-damen.. med 9 sekunder igjen. Healthpot, healthstone, Net-o-matic projector, 2x Hi-explosive bombs og tonnevis med fear.

5651794[/snapback]

Woot? Du soloa en elite 4 levler høyere enn deg? trodde ikke det var mulig :O

Skrevet
Du gir iallefall ikke opp. Det skal du ha. Personlig hadde jeg spurt enellerannen for hjelp for lengst ;)

Btw. hva skal du gjøre/gjør du med alle lvl 60ene dine? Er det ikke nok med 3 allerede? Jeg ville fokusert på en av dem og få dem epix osv.

5651800[/snapback]

Nja, Jan-Erik var på, men skulle sove. Tsk, tsk. Dustwallow marsh er ikke det mest folksomme stedet, og spesielt ikke kl. 9 om morgenen. Uansett, må jo få litt trening i å soloe eliter. :)

60ene blir tatt i bruk med jevne mellomrom, men jeg ser nå at det er mest fremtid i warlocken. Dps-warriors er det overflod av på serveren, og det samme gjelder roguer. Priesten er utrolig artig i battlegrounds og som damagedealer/mindcontroller i instancer, men som oftest er det healing som trengs, og det gidder jeg virkelig ikke. Har aldri vært i en gruppe hvor vi har hatt for mange warlocks, og jeg nyter virkelig spillestilen. Så, resten blir nok pensjonert når frk. Suture når lvl60 og får en del +dmg-gear, iallefall til BC dukker opp.

Goz: pf, det var da ingenting. Strak lillefinger og såntno. :innocent:

Skrevet (endret)

Hihi, jeg får det gratis av über-guilden på serveren min, spørte de fint på forumet om de kunne ta meg med en tur og se om det droppa. =)

Endret av Goz
Skrevet (endret)

oO snakka nettopp me en priest i Omen, han sa at de raidet MC på mandager og at jeg skulle snakke til GM'en for mere info om eventuelt kjøp av øyet :D

Endret av Gwaihir Vindherre
Skrevet (endret)
60ene blir tatt i bruk med jevne mellomrom, men jeg ser nå at det er mest fremtid i warlocken. Dps-warriors er det overflod av på serveren, og det samme gjelder roguer. Priesten er utrolig artig i battlegrounds og som damagedealer/mindcontroller i instancer, men som oftest er det healing som trengs, og det gidder jeg virkelig ikke. Har aldri vært i en gruppe hvor vi har hatt for mange warlocks, og jeg nyter virkelig spillestilen. Så, resten blir nok pensjonert når frk. Suture når lvl60 og får en del +dmg-gear, iallefall til BC dukker opp.

5652161[/snapback]

Gled deg til du blir høyere blir bare mer moro, drepe lvl 60 elites (som volchan og den der rare spawnen i silithus) når du selv er 56+ :)

Endret av Zippio
Skrevet
Hva er egentlig historien til de som lagde Guild Wars? Altså de som jobbet i Blizzard før?

Ble de sparket? Leavet de fordi de var uenige om noe? Hva var det der?

5653473[/snapback]

Jeg er rimelig sikker på at Bill Roper og gutta starta Flagship studios og har ingenting med guildwars å gjøre i det heletatt.

Skrevet

5651800[/snapback]

Nja, Jan-Erik var på, men skulle sove. Tsk, tsk. Dustwallow marsh er ikke det mest folksomme stedet, og spesielt ikke kl. 9 om morgenen. Uansett, må jo få litt trening i å soloe eliter. :)

Goz: pf, det var da ingenting. Strak lillefinger og såntno. :innocent:

5652161[/snapback]

Hey! Jeg var i BS

Skrevet (endret)
Hva er egentlig historien til de som lagde Guild Wars? Altså de som jobbet i Blizzard før?

Ble de sparket? Leavet de fordi de var uenige om noe? Hva var det der?

5653473[/snapback]

De likte ikke utviklingen i WoW, så derfor lagde de et single player spill med chatte rom som har by grafikk og man ikke kan hoppe. GG

Endret av Goz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...